Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79280
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингова стратегія просування дитячого центру
Authors Коба, Д.Р.
ORCID
Keywords таємний маркетинг
тайный маркетинг
secret marketing
просування
продвижение
promotion
соціальні мережі
социальные сети
social networks
ефективність
эффективность
efficiency
стратегія
стратегия
strategy
авторське право
авторское право
copyright
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79280
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Коба, Д.Р. Маркетингова стратегія просування дитячого центру [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / Д.Р. Коба; наук. керівник Т.В. Пімоненко. - Суми: СумДУ, 2020. - 30 с.
Abstract Актуальність теми роботи полягає у дослідженні сучасних проблем дитячої освіти необхідності систематизації маркетингових процесів, пов’язаних з діяльністю підприємств з надання освітніх послуг. Метою бакалаврського дослідження є розроблення стратегії просування дитячого центру та ключових моментів, на які слід звертати увагу для більш ефективного привернення клієнтів. Завдання роботи: дослідити теоретичні аспекти управління прибутком торговельного під¬приємства; проаналізувати сучасний стан щодо рентабельності ведення освітнього бізнесу та оцінити основні ризики, пов’язані з даною діяльністю; розробити концепцію і моделі механізму для ефективного ведення діяльності майбутнього підприємства «Матриця креативу»; сформувати рекомендації щодо впровадження розроб¬лених концепції та моделей для центру «Матриця креативу». Об’єктом дослідження є бізнес-план для дитячого центру «Матриця креативу». Предметом дослідження є теоретичні й методичні засади стратегічного управління бізнесу у сфері дитячої освіти. Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, методи економіко-математичного моделювання, SWOT-аналіз. Наукова новизна дослідження: розроблено стратегію і моделі механізму управління підприємництвом у сфері освітнього бізнесу, що на відміну від існуючих враховують кризові умови господарювання та ризики введення карантинного режиму. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження стратегії ефективного планування освітньої діяльності для центру «Матриця креативу».
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

China China
-1700969927
Germany Germany
3700806
Greece Greece
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
-2074196231
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Poland Poland
175
Romania Romania
184869
Ukraine Ukraine
2103333316
United Kingdom United Kingdom
57506646
United States United States
1432201576
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Belgium Belgium
146477432
Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
1432201576
Hungary Hungary
1
Italy Italy
89938101
Lithuania Lithuania
89938101
Netherlands Netherlands
89938097
Poland Poland
-245627770
Portugal Portugal
1
Romania Romania
761069837
Russia Russia
-245627774
Singapore Singapore
1
Spain Spain
-1700969928
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
2103333318
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2103333320
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Koba_bachelor.pdf 645 kB Adobe PDF 329037023

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.