Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79280
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингова стратегія просування дитячого центру |
Authors |
Коба, Д.Р.
|
ORCID | |
Keywords |
таємний маркетинг тайный маркетинг secret marketing просування продвижение promotion соціальні мережі социальные сети social networks ефективність эффективность efficiency стратегія стратегия strategy авторське право авторское право copyright |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 075 - Маркетинг |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79280 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Коба, Д.Р. Маркетингова стратегія просування дитячого центру [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / Д.Р. Коба; наук. керівник Т.В. Пімоненко. - Суми: СумДУ, 2020. - 30 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи полягає у дослідженні сучасних проблем дитячої освіти необхідності систематизації маркетингових процесів, пов’язаних з діяльністю підприємств з надання освітніх послуг.
Метою бакалаврського дослідження є розроблення стратегії просування дитячого центру та ключових моментів, на які слід звертати увагу для більш ефективного привернення клієнтів.
Завдання роботи: дослідити теоретичні аспекти управління прибутком торговельного під¬приємства; проаналізувати сучасний стан щодо рентабельності ведення освітнього бізнесу та оцінити основні ризики, пов’язані з даною діяльністю; розробити концепцію і моделі механізму для ефективного ведення діяльності майбутнього підприємства «Матриця креативу»; сформувати рекомендації щодо впровадження розроб¬лених концепції та моделей для центру «Матриця креативу».
Об’єктом дослідження є бізнес-план для дитячого центру «Матриця креативу». Предметом дослідження є теоретичні й методичні засади стратегічного управління бізнесу у сфері дитячої освіти. Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, методи економіко-математичного моделювання, SWOT-аналіз.
Наукова новизна дослідження: розроблено стратегію і моделі механізму управління підприємництвом у сфері освітнього бізнесу, що на відміну від існуючих враховують кризові умови господарювання та ризики введення карантинного режиму.
Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження стратегії ефективного планування освітньої діяльності для центру «Матриця креативу». |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views

-1700969927

3700806

1

1

-2074196231

1

1

1

175

184869

2103333316

57506646

1432201576

1
Downloads

146477432

1

1

1

1432201576

1

89938101

89938101

89938097

-245627770

1

761069837

-245627774

1

-1700969928

1

2103333318

1

2103333320

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Koba_bachelor.pdf | 645 kB | Adobe PDF | 329037023 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.