Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79281
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємства на прикладі ТОВ "Нова пошта"
Authors Шевчук, С.В.
ORCID
Keywords маркетингова діяльність підприємства
маркетинговая деятельность предприятия
marketing activities of the enterprise
конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
інструменти маркетингу
инструменты маркетинга
marketing tools
конкуренція
конкуренция
competition
комплекс маркетингу
комплекс маркетинга
marketing complex
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79281
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Шевчук, С.В. Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємства на прикладі ТОВ "Нова пошта" [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / С.В. Шевчук; наук. керівник Н.Є. Летуновська. - Суми: СумДУ, 2020. - 38 с.
Abstract Актуальність теми роботи Конкурентоспроможність підприємства це важлива складова ринкової економіки, в якій поєднуються можливість та ефективність адаптації підприємства до різних умов ринку. Адаптація підприємств до конкурентного середовища проходить у процесі комплексного аналізу діяльності конкурентів, власного ринкового потенціалу. Сьогодні маркетингова діяльність виступає вагомим чинником в формуванні конкурентоспроможності підприємства на ринку. Метою бакалаврського дослідження є теоретичне обґрунтування напрямків удосконалення маркетингової конкурентоспроможності підприємства в сучасних ринкових умовах. Завдання роботи: визначити мету, принципи, напрями маркетингової діяльності підприємства; дослідити складові механізму управління маркетинговою діяльністю; визначити роль маркетингової діяльності в забезпечені конкурентоспроможності підприємства; оцінити господарську та маркетингову діяльність підприємства; запропонувати напрями удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємстві. Об’єктом дослідження є напрямки забезпечення ефективної маркетингової діяльності в забезпечені конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах господарювання. Предметом дослідження є теоретичні та методичні розробки шляхів забезпечення ефективної маркетингової діяльності підприємства. Методи дослідження – загальнонаукові та спеціальні методи дослідження, структурно-логічний аналіз, метод класифікацій, методи аналізу та синтезу, метод порівняння, графічний та табличний методи. Наукова новизна дослідження: розроблено концепцію та напрямки удосконалення маркетингової діяльності щодо конкурентоспроможності ТОВ «Нова Пошта». Практична значущість дослідження. В роботі представлене власне дослідження маркетингової конкурентоспроможності компанії «Нова Пошта», розроблені опросники та анкети для респондентів.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
Austria Austria
571207429
Belgium Belgium
1
Bulgaria Bulgaria
164974343
Canada Canada
164912
China China
1
Croatia Croatia
-1390941851
Cyprus Cyprus
1
Czechia Czechia
-2034155637
Finland Finland
47464
France France
-914446825
Georgia Georgia
1
Germany Germany
-1936073967
Greece Greece
1
Hungary Hungary
377624841
Ireland Ireland
1712993442
Italy Italy
215804
Japan Japan
-1390941853
Lithuania Lithuania
1
Namibia Namibia
1
Netherlands Netherlands
-2128195720
Norway Norway
217591
Poland Poland
-1674417588
Portugal Portugal
49198978
Romania Romania
1170328530
Russia Russia
-1379557281
Serbia Serbia
1
Seychelles Seychelles
1
Slovakia Slovakia
98626
Spain Spain
-1936073964
Sweden Sweden
88342
Switzerland Switzerland
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-882380931
United Kingdom United Kingdom
671834771
United States United States
-882380929
Unknown Country Unknown Country
1325772913

Downloads

Austria Austria
1
Canada Canada
360007122
Croatia Croatia
1
Czechia Czechia
-565965624
Finland Finland
614089223
France France
1
Georgia Georgia
1
Germany Germany
-1032182404
India India
1
Italy Italy
174255
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Namibia Namibia
1
Netherlands Netherlands
-1674417583
Norway Norway
1
Poland Poland
-1674417587
Portugal Portugal
1
Romania Romania
1170328531
Russia Russia
168797
Seychelles Seychelles
1
Slovakia Slovakia
169150
Spain Spain
377624843
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-1390941848
United Kingdom United Kingdom
190527
United States United States
1712993444
Unknown Country Unknown Country
52272

Files

File Size Format Downloads
Shevchuk_bachelor.pdf 2.42 MB Adobe PDF -2102126869

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.