Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79284
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Тенденції поведінки споживачів: вплив COVID 19 |
Authors |
Гусейнзаде, К.Р. огли
|
ORCID | |
Keywords |
бібліометричний аналіз библиометрические анализ bibliometric analysis економічне зростання экономический рост economic growth внутрішній автомобільний туризм внутренний автомобильный туризм domestic car tourism пандемія пандемия pandemic туризм tourism COVID-19 |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79284 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Гусейнзаде, К.Р. огли. Тенденції поведінки споживачів: вплив COVID 19 [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / К.Р. огли Гусейнзаде; наук. керівник Ю.В. Білан. - Суми: СумДУ, 2020. - 56 с. |
Abstract |
Сучасна індустрія туризму являється однією із найбільш масштабних, високоприбуткових та динамічних галузей глобального рівня. Загалом, у 2019 році дохід від туристичної галузі становив більше 10% світового ВНП. Більше того, прогнози експертів вказували на те, що на фоні постійно зростаючої глобалізації XXI століття стане століттям туризму. Однак, туризм є однією із галузей, які одразу відчувають негативний вплив кризи, перш за все, через зниження купівельної спроможності населення та нестабільність економічної системи.
Таким чином, туристична галузь стала однією із тих, які найбільше постраждали від нової кризи, спричиненої спалахом пандемії COVID-19, що спричинило критичне падіння попиту та пропозиції на туристичному ринку. При цьому на міжнародному, національному та глобальному рівнях розробляються нові стратегії якісної зміни та удосконалення туристичної галузі з метою виходу із кризи та нівелювання негативних наслідків. У свою чергу, головним трендом 2020 року може стати внутрішній автомобільний туризм. Таким чином, актуальність дослідження дипломної роботи полягає в аналізі сучасного стану туристичного ринку та перспектив його розвитку, а також впливу на економічне зростання. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
Argentina
1
Belgium
1
Bulgaria
1
China
245
France
1
Germany
1
Greece
1
Ireland
4945
Lithuania
1
Ukraine
100160
United Kingdom
34375
United States
724877
Unknown Country
1
Downloads
Belgium
248
Bulgaria
1
Ireland
1
Lithuania
1
Ukraine
165944
United Kingdom
1
United States
864612
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Huseynzade_bachelor.pdf | 7.46 MB | Adobe PDF | 1030808 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.