Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79284
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Тенденції поведінки споживачів: вплив COVID 19
Authors Гусейнзаде, К.Р. огли
ORCID
Keywords бібліометричний аналіз
библиометрические анализ
bibliometric analysis
економічне зростання
экономический рост
economic growth
внутрішній автомобільний туризм
внутренний автомобильный туризм
domestic car tourism
пандемія
пандемия
pandemic
туризм
tourism
COVID-19
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79284
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Гусейнзаде, К.Р. огли. Тенденції поведінки споживачів: вплив COVID 19 [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / К.Р. огли Гусейнзаде; наук. керівник Ю.В. Білан. - Суми: СумДУ, 2020. - 56 с.
Abstract Сучасна індустрія туризму являється однією із найбільш масштабних, високоприбуткових та динамічних галузей глобального рівня. Загалом, у 2019 році дохід від туристичної галузі становив більше 10% світового ВНП. Більше того, прогнози експертів вказували на те, що на фоні постійно зростаючої глобалізації XXI століття стане століттям туризму. Однак, туризм є однією із галузей, які одразу відчувають негативний вплив кризи, перш за все, через зниження купівельної спроможності населення та нестабільність економічної системи. Таким чином, туристична галузь стала однією із тих, які найбільше постраждали від нової кризи, спричиненої спалахом пандемії COVID-19, що спричинило критичне падіння попиту та пропозиції на туристичному ринку. При цьому на міжнародному, національному та глобальному рівнях розробляються нові стратегії якісної зміни та удосконалення туристичної галузі з метою виходу із кризи та нівелювання негативних наслідків. У свою чергу, головним трендом 2020 року може стати внутрішній автомобільний туризм. Таким чином, актуальність дослідження дипломної роботи полягає в аналізі сучасного стану туристичного ринку та перспектив його розвитку, а також впливу на економічне зростання.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
Belgium Belgium
1
Bulgaria Bulgaria
1
China China
245
France France
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
4945
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
100160
United Kingdom United Kingdom
34375
United States United States
724877
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Belgium Belgium
248
Bulgaria Bulgaria
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
165944
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
864612

Files

File Size Format Downloads
Huseynzade_bachelor.pdf 7.46 MB Adobe PDF 1030808

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.