Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79285
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дослідження впливу мерчендайзингу на рівень конкурентоспроможності підприємства |
Authors |
Вода, Г.М.
|
ORCID | |
Keywords |
мерчандайзинг merchandising молочна продукція молочная продукция dairy products конкурентоспроможність конкурентоспособность competitiveness планограма планограмма planogram торгова точка торговая точка point of sale підприємство предприятие enterprise розміщення размещения placing |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79285 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Вода, Г.М. Дослідження впливу мерчендайзингу на рівень конкурентоспроможності підприємства [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / Г.М. Вода; наук. керівник Л.О. Сигида. - Суми: СумДУ, 2020. - 44 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи полягає у необхідності акцентувати увагу споживача на певних марках або видах товару, цим же істотно збільшити їх продаж та стати лідером серед конкурентів на ринку молочної продукції. Адже мерчандайзингова діяльність набирає все більшої популярності з кожним роком та стає важливим інструментом посилення конкурентоспроможності.
Метою бакалаврської роботи є дослідження особливостей мерчандайзингових заходів в типовому торгівельному залі продуктового магазину та їх вплив на конкурентоспроможність підприємства.
Завдання роботи: проаналізувати стан ринку молочної продукції України; порівняти конкурентоспроможність підприємства «Сумський молочний завод» та його основних конкурентів; дослідити конкурентоспроможність продукції аналізованого підприємства порівняно з основними конкурентами; визначити особливості організації мерчандайзингу в діяльності підприємства; розробити варіанти оптимального розміщення продукції ТМ «Добряна» в торгівельних залах з точки зору мерчандайзингу; обрати маркетингові засоби для підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства на основі вдосконалення його мерчандайзингової діяльності.
Об’єктом дослідження є підприємство «Сумський молочний завод». Предметом дослідження є організація мерчандайзингу та його вплив на конкурентоспроможність підприємства. Методи дослідження – спостереження, порівняння, опитування, статистичні дослідження.
Наукова новизна дослідження полягає в забезпеченні посилення конкурентоспроможності підприємства за рахунок покращення мерчандайзингової діяльності.
Практична значущість дослідження полягає у формуванні шляхів удосконалення мерчандайзингової діяльності підприємства «Сумський молочний завод» та забезпечення зростання його конкурентоспроможності. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
China
152205100
Germany
4814168
Greece
1
Ireland
661
Lithuania
1
Poland
1
Romania
1
Ukraine
84903599
United Kingdom
16900
United States
546350634
Unknown Country
1
Downloads
Ireland
1
Lithuania
1
Poland
1
Ukraine
1562228
United Kingdom
1
United States
304410201
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Voda_bachelor.pdf | 7.63 MB | Adobe PDF | 305972433 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.