Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79297
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Зелений маркетинг: гендерні аспекти |
Authors |
Топтун, Ю.М.
|
ORCID | |
Keywords |
зелений маркетинг зеленый маркетинг green marketing еко-бренд эко-бренд eco-brand еко-тренд эко-тренд eco-trend гендерні аспекти гендерные аспекты gender aspects |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79297 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Топтун, Ю.М. Зелений маркетинг: гендерні аспекти [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / Ю.М. Топтун; наук. керівник Т.В. Пімоненко. - Суми: СумДУ, 2020. - 74 с. |
Abstract |
Наявні тренди трансформації суспільних потреб, посилення екологічних проблем, популяризація здорового способу життя обумовлюють необхідність переорієнтації з традиційної до зеленої маркетингової стратегії підприємства. Основним завданням зеленого маркетингу є формування попиту на екологічні товари шляхом підвищення рівня екологічної свідомості споживачів. При цьому необхідною умовою реалізації ефективної стратегії зеленого маркетингу є врахування низки факторів, а саме: вік, Тендер, культура споживання, етичні аспекти тощо.
Результати дослідження наукової літератури свідчать, що тендерний фактор має найбільший рівень впливу на прийняття рішень щодо придбання та споживання екологічних товарів. З іншої точки зору, існуючі дослідження є фрагментарними та мають якісний характер.
Метою роботи є дослідження впливу тендерного фактору на процес та критерії прийняття рішень щодо придбання та споживання екологічних товарів.
Для досягнення поставленої мети виокремлено наступні завдання:
- визначення основних тенденцій розвитку концепцій зеленого маркетингу за допомогою бібліометричного аналізу;
- проведення опитування респондентів міста Суми з метою виявлення рівня їх лояльності до еко-брендів в залежності від тендерного фактору;
- розроблення системи рекомендацій для формування ефективної стратегії зеленого маркетингу з урахуванням тендерного фактору.
Вихідною базою дослідження є: наукові напрацювання як вітчизняних так і зарубіжних учених, що досліджують питання зеленого маркетингу та тендерного фактору; наукові публікації з зеленого маркетингу та вивчення тендерного фактору, які опубліковано у наукових журналах, що індексуються наукометричної базою даних Scopus; результати опитування респондентів м. Суми та інші.
У роботі для досягнення поставленої мети використано наступні інструменти: Scopus Tools Analysis для бібліографічного аналізу, VOSviewer для візуалізації результатів бібліометричного аналізу, анкетування - для визначення рівня лояльності клієнтів у розрізі тендерного фактору та ін. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
China
1
France
1
Germany
245300
Greece
1051
Indonesia
1
Ireland
11462
Italy
43752
Lithuania
1
Norway
1
Poland
163533
Singapore
1
Slovakia
466
Sweden
1
Ukraine
78115741
United Kingdom
4315290
United States
392466020
Unknown Country
14858210
Downloads
Bulgaria
1
Italy
43753
Lithuania
1
Poland
81768
Singapore
1
Slovakia
1
Ukraine
78115742
United Kingdom
1
United States
490220834
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Toptun_bachelor.pdf | 26.01 MB | Adobe PDF | 568462103 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.