Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79301
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингова діяльність підприємств кондитерської промисловості на прикладі ТМ "Лукас" |
Authors |
Павлова, А.С.
|
ORCID | |
Keywords |
кондитерська промисловість кондитерская промышленность confectionery industry товар goods цінова політика ценовая политика pricing policy просування продвижение promotion мерчандайзинг merchandising |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79301 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Павлова, А.С. Маркетингова діяльність підприємств кондитерської промисловості на прикладі ТМ "Лукас" [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / А.С. Павлова; наук. керівник О.С. Тєлєтов. - Суми: СумДУ, 2020. - 45 с. |
Abstract |
Актуальність обраної теми бакалаврської роботи полягає у тому, що кожне підприємство прагне до індивідуальності та до досягнення максимального прибутку, саме в цьому їм і допомагає відділ маркетингу, а отже доцільно досліджувати маркетингову діяльність підприємств. Адже саме завдяки маркетинговій діяльності забезпечується досягнення прибутку, покращується пізнаваність бренду, аналізуються ціни, досягається взаємодія зі споживачами.Мета дослідження - проаналізувати маркетингову діяльність підприємства "Лукас", а саме: цінову політику, маркетингові комунікації, канали розподілу та мерчандайзинг.
Завдання дослідження:
1. розглянути ринки кондитерських товарів;
2. розглянути маркетинг в умовах кондитерського регіонального підприємства;
3. проаналізувати політку просування ТМ "Лукас" до споживача.
Предмет дослідження - маркетингова діяльність підприємства.
Об’єкт дослідження - виробничо-торгова компанія «Лукас», що входить до числа кращих кондитерських підприємств України.
Методи дослідження - спостереження, статистичний аналіз, прогнозування, наукове порівняння, системний аналіз та синтез.
Наукова новизна роботи полягає у тому, що визначено основні маркетингові комунікації характерні для підприємств кондитерської промисловості, отримано подальший розвиток застосування виставочної полиці для кондитерських виробів у відповідних торгівельних мережах.
Практична значущість роботи та ступінь упровадження її результатів - запропоновано пропозиції щодо удосконалення діяльності підприємства, серед яких нова продукція для підприємства. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
Argentina
1
Canada
1
China
1854865983
Czechia
-1049751650
France
1
Germany
1573361798
Greece
930
Ireland
-581424012
Lithuania
1
Poland
-1864728716
Singapore
1
Ukraine
-1277261255
United Kingdom
-1864728710
United States
-977051481
Unknown Country
-676841706
Downloads
Czechia
1
Germany
-955368836
Lithuania
1
Ukraine
-1277261254
United Kingdom
10250
United States
-977051480
Unknown Country
-785091894
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Pavlova_bachelor.pdf | 8.58 MB | Adobe PDF | 300204084 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.