Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79301
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингова діяльність підприємств кондитерської промисловості на прикладі ТМ "Лукас"
Authors Павлова, А.С.
ORCID
Keywords кондитерська промисловість
кондитерская промышленность
confectionery industry
товар
goods
цінова політика
ценовая политика
pricing policy
просування
продвижение
promotion
мерчандайзинг
merchandising
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79301
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Павлова, А.С. Маркетингова діяльність підприємств кондитерської промисловості на прикладі ТМ "Лукас" [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / А.С. Павлова; наук. керівник О.С. Тєлєтов. - Суми: СумДУ, 2020. - 45 с.
Abstract Актуальність обраної теми бакалаврської роботи полягає у тому, що кожне підприємство прагне до індивідуальності та до досягнення максимального прибутку, саме в цьому їм і допомагає відділ маркетингу, а отже доцільно досліджувати маркетингову діяльність підприємств. Адже саме завдяки маркетинговій діяльності забезпечується досягнення прибутку, покращується пізнаваність бренду, аналізуються ціни, досягається взаємодія зі споживачами.Мета дослідження - проаналізувати маркетингову діяльність підприємства "Лукас", а саме: цінову політику, маркетингові комунікації, канали розподілу та мерчандайзинг. Завдання дослідження: 1. розглянути ринки кондитерських товарів; 2. розглянути маркетинг в умовах кондитерського регіонального підприємства; 3. проаналізувати політку просування ТМ "Лукас" до споживача. Предмет дослідження - маркетингова діяльність підприємства. Об’єкт дослідження - виробничо-торгова компанія «Лукас», що входить до числа кращих кондитерських підприємств України. Методи дослідження - спостереження, статистичний аналіз, прогнозування, наукове порівняння, системний аналіз та синтез. Наукова новизна роботи полягає у тому, що визначено основні маркетингові комунікації характерні для підприємств кондитерської промисловості, отримано подальший розвиток застосування виставочної полиці для кондитерських виробів у відповідних торгівельних мережах. Практична значущість роботи та ступінь упровадження її результатів - запропоновано пропозиції щодо удосконалення діяльності підприємства, серед яких нова продукція для підприємства.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
Canada Canada
1
China China
1854865983
Czechia Czechia
-1049751650
France France
1
Germany Germany
1573361798
Greece Greece
930
Ireland Ireland
-581424012
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
-1864728716
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
-1277261255
United Kingdom United Kingdom
-1864728710
United States United States
-977051481
Unknown Country Unknown Country
-676841706

Downloads

Czechia Czechia
1
Germany Germany
-955368836
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
-1277261254
United Kingdom United Kingdom
10250
United States United States
-977051480
Unknown Country Unknown Country
-785091894

Files

File Size Format Downloads
Pavlova_bachelor.pdf 8.58 MB Adobe PDF 300204084

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.