Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79302
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості маркетингової діяльності підприємств-виробників слабоалкогольної продукції (на прикладі ПрАТ "Оболонь")
Authors Тонкошкур, Б.С.
ORCID
Keywords маркетингова діяльність
маркетинговая деятельность
marketing activities
пивна промисловість
пивная промышленность
beer industry
конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
комунікаційна діяльність
коммуникационная деятельность
communication activities
торгова марка
торговая марка
trademark
канали розподілу
каналы распределения
distribution channels
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79302
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Тонкошкур, Б.С. Особливості маркетингової діяльності підприємств-виробників слабоалкогольної продукції (на прикладі ПрАТ "Оболонь") [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / Б.С. Тонкошкур; наук. керівник О.С. Тєлєтов. - Суми: СумДУ, 2020. - 54 с.
Abstract Актуальність теми роботи полягає у необхідності аналізу особливостей маркетингової діяльності підприємств-виробників слабоалкогольних напоїв та пошуку ефективних її шляхів. Мета бакалаврського дослідження: на основі теоретичних та практичних засад проаналізувати і охарактеризувати особливості маркетингової діяльності підприємств-виробників слабоалкогольних напоїв та визначити шляхи її удосконалення. Завдання роботи: розкриття теоретичних засад маркетингової діяльності в умовах ринку; аналіз організації маркетингової діяльності компанії ПрАТ «Оболонь», зокрема, аналіз її господарсько-економічної діяльності, конкурентоспроможності, цільової аудиторії.; Розгляд системи та методів організації комунікаційної та збутової діяльності та аналіз її ефективності. Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності підприємств-виробників слабоалкогольних напоїв. Предметом дослідження організація маркетингової діяльності діючого підприємства-виробника слабоалкогольних напоїв, компанія ПрАТ «Оболонь». Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, методи економіко-математичного моделювання, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: розроблено принципи організації комунікаційної та збутової діяльності та здійснено аналіз їх ефективності. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження механізму ефективного управління маркетинговою діяльністю. Апробація результатів роботи підтверджується публікацією тез доповідей на міжнародних науково-практичних конференціях за темою роботи.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
1
Cyprus Cyprus
913
Czechia Czechia
-1032547281
France France
1
Germany Germany
137798
Greece Greece
1
Ireland Ireland
308006335
Italy Italy
164381
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
-1653262412
Romania Romania
3343
Ukraine Ukraine
-1393202588
United Kingdom United Kingdom
25587
United States United States
-868909209
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Cyprus Cyprus
914
Czechia Czechia
-91525428
Germany Germany
149449
Italy Italy
194779
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
-620616783
United Kingdom United Kingdom
1238920
United States United States
-868909208
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Tonkoshkur_bachelor.pdf 4.29 MB Adobe PDF -1579467354

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.