Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79302
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості маркетингової діяльності підприємств-виробників слабоалкогольної продукції (на прикладі ПрАТ "Оболонь") |
Authors |
Тонкошкур, Б.С.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова діяльність маркетинговая деятельность marketing activities пивна промисловість пивная промышленность beer industry конкурентоспроможність конкурентоспособность competitiveness комунікаційна діяльність коммуникационная деятельность communication activities торгова марка торговая марка trademark канали розподілу каналы распределения distribution channels |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 075 - Маркетинг |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79302 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Тонкошкур, Б.С. Особливості маркетингової діяльності підприємств-виробників слабоалкогольної продукції (на прикладі ПрАТ "Оболонь") [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / Б.С. Тонкошкур; наук. керівник О.С. Тєлєтов. - Суми: СумДУ, 2020. - 54 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи полягає у необхідності аналізу особливостей маркетингової діяльності підприємств-виробників слабоалкогольних напоїв та пошуку ефективних її шляхів.
Мета бакалаврського дослідження: на основі теоретичних та практичних засад проаналізувати і охарактеризувати особливості маркетингової діяльності підприємств-виробників слабоалкогольних напоїв та визначити шляхи її удосконалення.
Завдання роботи: розкриття теоретичних засад маркетингової діяльності в умовах ринку; аналіз організації маркетингової діяльності компанії ПрАТ «Оболонь», зокрема, аналіз її господарсько-економічної діяльності, конкурентоспроможності, цільової аудиторії.; Розгляд системи та методів організації комунікаційної та збутової діяльності та аналіз її ефективності.
Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності підприємств-виробників слабоалкогольних напоїв. Предметом дослідження організація маркетингової діяльності діючого підприємства-виробника слабоалкогольних напоїв, компанія ПрАТ «Оболонь». Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, методи економіко-математичного моделювання, структурний і порівняльний аналіз.
Наукова новизна дослідження: розроблено принципи організації комунікаційної та збутової діяльності та здійснено аналіз їх ефективності.
Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження механізму ефективного управління маркетинговою діяльністю. Апробація результатів роботи підтверджується публікацією тез доповідей на міжнародних науково-практичних конференціях за темою роботи. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

913

-1032547281

1

137798

1

308006335

164381

1

1

1

-1653262412

3343

-1393202588

25587

-868909209

1
Downloads

914

-91525428

149449

194779

1

1

-620616783

1238920

-868909208

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tonkoshkur_bachelor.pdf | 4.29 MB | Adobe PDF | -1579467354 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.