Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79304
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Диференціація інструментів соціального медіа маркетингу для позиціонування маркетплейсу UAmade |
Authors |
Колесник, А.А.
|
ORCID | |
Keywords |
соціальний медіа-маркетинг социальный медиа-маркетинг social media marketing соціальні мережі социальные сети social networks інструменти просування инструменты продвижения promotion tools бізнес-підприємства бизнес-предприятия business enterprises |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79304 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Колесник, А.А. Диференціація інструментів соціального медіа маркетингу для позиціонування маркетплейсу UAmade [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / А.А. Колесник; наук. керівник Л.Ю. Сагер. - Суми: СумДУ, 2020. - 52 с. |
Abstract |
Актуальність. На сьогоднішній час на зміну телебаченню, радіо, пресі та іншим традиційним засобам масової інформації прийшов Інтернет та комунікації в ньому. Бізнес-підприємства все більше починають використовувати цей засіб у своєму просуванні.
Тема соціального медіа маркетингу не отримала систематичного пояснення як у працях зарубіжних, так і вітчизняних учених. Окрім того, не була досліджена тема особливості поведінки користувачів соціальних мереж та залежність використання мереж від вікового сегменту. Проблема методів впливу на цільову аудиторія також повністю не розкрита. Усе це обумовлює необхідність систематизації знань та практичних методів функціонування компаній в Інтернет-просторі.
Метою даної роботи є диференціація інструментів СММ для залучення споживачів та бізнес-підприємців міста Суми.
Методи дослідження: метод кабінетних досліджень, польових досліджень, статистичний та порівняльний аналіз, метод логічного узагальнення, контент-аналіз, SWOT-аналіз.
Загальна характеристика роботи: Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновку та списку використаної літератури. Обсяг наукової роботи становить 49 сторінок. У роботі наведено 14 рисунків, 10 таблиць, використано 33 наукових джерела. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
China
60
France
436
Germany
870
Greece
1
Ireland
873
Lithuania
2613
Ukraine
30238885
United Kingdom
4729357
United States
20775313
Unknown Country
1
Downloads
France
437
Lithuania
1
Ukraine
4729360
United Kingdom
1
United States
30238885
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kolesnyk_bachelor.pdf | 3.5 MB | Adobe PDF | 34968684 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.