Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79304
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Диференціація інструментів соціального медіа маркетингу для позиціонування маркетплейсу UAmade
Authors Колесник, А.А.
ORCID
Keywords соціальний медіа-маркетинг
социальный медиа-маркетинг
social media marketing
соціальні мережі
социальные сети
social networks
інструменти просування
инструменты продвижения
promotion tools
бізнес-підприємства
бизнес-предприятия
business enterprises
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79304
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Колесник, А.А. Диференціація інструментів соціального медіа маркетингу для позиціонування маркетплейсу UAmade [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / А.А. Колесник; наук. керівник Л.Ю. Сагер. - Суми: СумДУ, 2020. - 52 с.
Abstract Актуальність. На сьогоднішній час на зміну телебаченню, радіо, пресі та іншим традиційним засобам масової інформації прийшов Інтернет та комунікації в ньому. Бізнес-підприємства все більше починають використовувати цей засіб у своєму просуванні. Тема соціального медіа маркетингу не отримала систематичного пояснення як у працях зарубіжних, так і вітчизняних учених. Окрім того, не була досліджена тема особливості поведінки користувачів соціальних мереж та залежність використання мереж від вікового сегменту. Проблема методів впливу на цільову аудиторія також повністю не розкрита. Усе це обумовлює необхідність систематизації знань та практичних методів функціонування компаній в Інтернет-просторі. Метою даної роботи є диференціація інструментів СММ для залучення споживачів та бізнес-підприємців міста Суми. Методи дослідження: метод кабінетних досліджень, польових досліджень, статистичний та порівняльний аналіз, метод логічного узагальнення, контент-аналіз, SWOT-аналіз. Загальна характеристика роботи: Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновку та списку використаної літератури. Обсяг наукової роботи становить 49 сторінок. У роботі наведено 14 рисунків, 10 таблиць, використано 33 наукових джерела.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
China China
60
France France
436
Germany Germany
870
Greece Greece
1
Ireland Ireland
873
Lithuania Lithuania
2613
Ukraine Ukraine
30238885
United Kingdom United Kingdom
4729357
United States United States
20775313
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

France France
437
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
4729360
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
30238885

Files

File Size Format Downloads
Kolesnyk_bachelor.pdf 3.5 MB Adobe PDF 34968684

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.