Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79397
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління збутовою діяльністю підприємства (на прикладі ТОВ "Вінницька птахофабрика") |
Authors |
Ільїна, К.О.
|
ORCID | |
Keywords |
збутова діяльність сбытовая деятельность sales activities підприємство предприятие enterprise управління управления management |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79397 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ільїна, К.О. Управління збутовою діяльністю підприємства (на прикладі ТОВ "Вінницька птахофабрика") [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 6.030601 - менеджмент / К.О. Ільїна; наук. керівник К.Ю. Зубко. - Суми: СумДУ, 2020. - 39 с. |
Abstract |
У роботі розглянуті теоретичні аспекти управління збутовою діяльністю. Описані завдання, які ставляться перед підприємством при розробці збутової стратегії. Виділено основні завдання збутової діяльності, функції та інструменти.
Проаналізовано процес управління збутової діяльності на підприємстві, описаний кожен етап, а також які завдання повинні бути виконані у результаті оцінки.
Надано рекомендовані заходи щодо вдосконалення збутової діяльності на підприємстві. Дана оцінка економічної ефективності запропонованих заходів. В работе рассмотрены теоретические аспекты управления сбытовой деятельностью. Описанные задачи, которые ставятся перед предприятием при разработке сбытовой стратегии. Выделены основные задачи сбытовой деятельности, функции и инструменты. Проанализирован процесс управления сбытовой деятельности на предприятии, описан каждый этап, а также задачи должны быть выполнены в результате оценки. Предоставлено рекомендованные меры по совершенствованию сбытовой деятельности на предприятии. Данная оценка экономической эффективности предложенных мероприятий. The theoretical aspects of sales management are considered in the work. Describes the tasks facing the company in developing a sales strategy. The main tasks of sales activities, functions and tools are highlighted. The process of sales management at the enterprise is analyzed, each stage is described, as well as what tasks should be performed as a result of the assessment. The recommended measures to improve sales activities at the enterprise are provided. An assessment of the economic efficiency of the proposed measures is given. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ) |
Views
Australia
1
China
1
France
1
Germany
1
Greece
1
Ireland
877462
Japan
1244
Lithuania
1
Russia
1
South Africa
1
Sweden
1
Ukraine
-1701563224
United Kingdom
24450900
United States
1873058141
Unknown Country
1
Downloads
Australia
184539
Austria
1637516370
Belgium
1637516393
Bulgaria
1
Canada
432699344
Czechia
1637516381
Finland
3631474
France
1873058145
Georgia
1
Germany
1873058140
Greece
4549345
Hungary
3631508
Iran
1
Ireland
-745675548
Italy
1637516374
Japan
1265
Kazakhstan
930558055
Latvia
1
Lithuania
63244
Moldova
1
Netherlands
1873058147
Oman
1
Poland
-745675548
Romania
4549376
Russia
930558045
Serbia
1
Slovakia
930558058
South Africa
1873058141
Spain
1
Turkey
-745675545
Ukraine
1873058158
United Kingdom
1873058146
United States
-745675535
Unknown Country
-745675531
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ilina_sales activities.pdf | 1.94 MB | Adobe PDF | 121151765 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.