Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79397
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління збутовою діяльністю підприємства (на прикладі ТОВ "Вінницька птахофабрика")
Authors Ільїна, К.О.
ORCID
Keywords збутова діяльність
сбытовая деятельность
sales activities
підприємство
предприятие
enterprise
управління
управления
management
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79397
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Ільїна, К.О. Управління збутовою діяльністю підприємства (на прикладі ТОВ "Вінницька птахофабрика") [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 6.030601 - менеджмент / К.О. Ільїна; наук. керівник К.Ю. Зубко. - Суми: СумДУ, 2020. - 39 с.
Abstract У роботі розглянуті теоретичні аспекти управління збутовою діяльністю. Описані завдання, які ставляться перед підприємством при розробці збутової стратегії. Виділено основні завдання збутової діяльності, функції та інструменти. Проаналізовано процес управління збутової діяльності на підприємстві, описаний кожен етап, а також які завдання повинні бути виконані у результаті оцінки. Надано рекомендовані заходи щодо вдосконалення збутової діяльності на підприємстві. Дана оцінка економічної ефективності запропонованих заходів.
В работе рассмотрены теоретические аспекты управления сбытовой деятельностью. Описанные задачи, которые ставятся перед предприятием при разработке сбытовой стратегии. Выделены основные задачи сбытовой деятельности, функции и инструменты. Проанализирован процесс управления сбытовой деятельности на предприятии, описан каждый этап, а также задачи должны быть выполнены в результате оценки. Предоставлено рекомендованные меры по совершенствованию сбытовой деятельности на предприятии. Данная оценка экономической эффективности предложенных мероприятий.
The theoretical aspects of sales management are considered in the work. Describes the tasks facing the company in developing a sales strategy. The main tasks of sales activities, functions and tools are highlighted. The process of sales management at the enterprise is analyzed, each stage is described, as well as what tasks should be performed as a result of the assessment. The recommended measures to improve sales activities at the enterprise are provided. An assessment of the economic efficiency of the proposed measures is given.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ)

Views

Australia Australia
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
877462
Japan Japan
1244
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
South Africa South Africa
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
-1701563224
United Kingdom United Kingdom
24450900
United States United States
1873058141
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Australia Australia
184539
Austria Austria
1637516370
Belgium Belgium
1637516393
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
432699344
Czechia Czechia
1637516381
Finland Finland
3631474
France France
1873058145
Georgia Georgia
1
Germany Germany
1873058140
Greece Greece
4549345
Hungary Hungary
3631508
Iran Iran
1
Ireland Ireland
-745675548
Italy Italy
1637516374
Japan Japan
1265
Kazakhstan Kazakhstan
930558055
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
63244
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1873058147
Oman Oman
1
Poland Poland
-745675548
Romania Romania
4549376
Russia Russia
930558045
Serbia Serbia
1
Slovakia Slovakia
930558058
South Africa South Africa
1873058141
Spain Spain
1
Turkey Turkey
-745675545
Ukraine Ukraine
1873058158
United Kingdom United Kingdom
1873058146
United States United States
-745675535
Unknown Country Unknown Country
-745675531

Files

File Size Format Downloads
Ilina_sales activities.pdf 1.94 MB Adobe PDF 121151765

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.