Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79549
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові комунікації в системі управління підприємством (на прикладі автосалону «Тойота Центр Київ») |
Authors |
Счастливцева, Г.Л.
|
ORCID | |
Keywords |
управління управление мanagement маркетингові комунікації маркетинговые коммуникации marketing communications конкурентоспроможність конкурентоспособность competitiveness |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79549 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Счастливцева, Г.Л. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством (на прикладі автосалону «Тойота Центр Київ») [Текст]: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра; спец.: 073 – менеджмент / Г.Л. Счастливцева; наук. кер. К.Ю. Зубко. – Суми: СумДУ, 2020. – 43 с. |
Abstract |
В роботі досліджені сутність і види маркетингових комунікацій, зазначені особливості управління маркетинговими комунікаціями на сучасному підприємстві.
Проведений аналіз маркетингової діяльності автосалону «Тойота Центр Київ», проаналізовано сильні та слабкі сторони підприємства.
Розроблені рекомендацій по основним напрямкам реалізації програми управління маркетинговими комунікаціями. В работе исследованы сущность и виды маркетинговых коммуникаций, указанные особенности управления маркетинговыми коммуникациями на предприятии. Проведенный анализ маркетинговой деятельности автосалона «Тойота Центр Киев», проанализированы сильные и слабые стороны предприятия. Разработанные рекомендации по основным направлениям реализации программы управления маркетинговыми коммуникациями. The essence and types of marketing communications were investigated in the works, the peculiarities of marketing communications management at the modern enterprise are indicated. An analysis of the marketing activities of the Toyota Center Kyiv car dealership was conducted, and the company's strengths and weaknesses were analyzed. The recommendations on the main directions of realization of the program of management of marketing communications are developed. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
1869
Czechia
1
France
-2129597953
Germany
797798978
Greece
1
Ireland
1473702328
Lithuania
1
Poland
4712
Romania
7694547
Russia
1
Sweden
1
Ukraine
-1420481985
United Kingdom
208328560
United States
-1776164992
Unknown Country
1
Downloads
Australia
-976576957
Austria
-1291650903
Belarus
-1291650879
Belgium
1
Bulgaria
1
Canada
-1606724805
Czechia
1456253369
Denmark
1
Egypt
1
Estonia
-1291650883
Finland
-2131848001
France
-1420481989
Georgia
1
Germany
-1420481977
Ireland
-1420481978
Italy
24184174
Japan
934
Kyrgyzstan
1
Latvia
1
Lithuania
208328621
Malta
1
Moldova
-1606724821
Netherlands
-1420481979
Norway
-1776164989
Poland
-1776164998
Portugal
546771
Romania
-1776164997
Russia
-1291650903
Slovakia
-923204335
Spain
-1291650868
Sweden
86674
Switzerland
-1846408643
Thailand
1
Turkey
1
Ukraine
1456253373
United Kingdom
1456253372
United States
-1420481982
Unknown Country
-1776164995
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Schastlyvtseva_marketing_communications.pdf | 733.17 kB | Adobe PDF | 614899192 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.