Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79549
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові комунікації в системі управління підприємством (на прикладі автосалону «Тойота Центр Київ»)
Authors Счастливцева, Г.Л.
ORCID
Keywords управління
управление
мanagement
маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communications
конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79549
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Счастливцева, Г.Л. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством (на прикладі автосалону «Тойота Центр Київ») [Текст]: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра; спец.: 073 – менеджмент / Г.Л. Счастливцева; наук. кер. К.Ю. Зубко. – Суми: СумДУ, 2020. – 43 с.
Abstract В роботі досліджені сутність і види маркетингових комунікацій, зазначені особливості управління маркетинговими комунікаціями на сучасному підприємстві. Проведений аналіз маркетингової діяльності автосалону «Тойота Центр Київ», проаналізовано сильні та слабкі сторони підприємства. Розроблені рекомендацій по основним напрямкам реалізації програми управління маркетинговими комунікаціями.
В работе исследованы сущность и виды маркетинговых коммуникаций, указанные особенности управления маркетинговыми коммуникациями на предприятии. Проведенный анализ маркетинговой деятельности автосалона «Тойота Центр Киев», проанализированы сильные и слабые стороны предприятия. Разработанные рекомендации по основным направлениям реализации программы управления маркетинговыми коммуникациями.
The essence and types of marketing communications were investigated in the works, the peculiarities of marketing communications management at the modern enterprise are indicated. An analysis of the marketing activities of the Toyota Center Kyiv car dealership was conducted, and the company's strengths and weaknesses were analyzed. The recommendations on the main directions of realization of the program of management of marketing communications are developed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
1869
Czechia Czechia
1
France France
-2129597953
Germany Germany
797798978
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1473702328
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
4712
Romania Romania
7694547
Russia Russia
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
-1420481985
United Kingdom United Kingdom
208328560
United States United States
-1776164992
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Australia Australia
-976576957
Austria Austria
-1291650903
Belarus Belarus
-1291650879
Belgium Belgium
1
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
-1606724805
Czechia Czechia
1456253369
Denmark Denmark
1
Egypt Egypt
1
Estonia Estonia
-1291650883
Finland Finland
-2131848001
France France
-1420481989
Georgia Georgia
1
Germany Germany
-1420481977
Ireland Ireland
-1420481978
Italy Italy
24184174
Japan Japan
934
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
208328621
Malta Malta
1
Moldova Moldova
-1606724821
Netherlands Netherlands
-1420481979
Norway Norway
-1776164989
Poland Poland
-1776164998
Portugal Portugal
546771
Romania Romania
-1776164997
Russia Russia
-1291650903
Slovakia Slovakia
-923204335
Spain Spain
-1291650868
Sweden Sweden
86674
Switzerland Switzerland
-1846408643
Thailand Thailand
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
1456253373
United Kingdom United Kingdom
1456253372
United States United States
-1420481982
Unknown Country Unknown Country
-1776164995

Files

File Size Format Downloads
Schastlyvtseva_marketing_communications.pdf 733.17 kB Adobe PDF 614899192

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.