Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79549
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові комунікації в системі управління підприємством (на прикладі автосалону «Тойота Центр Київ») |
Authors |
Счастливцева, Г.Л.
|
ORCID | |
Keywords |
управління управление мanagement маркетингові комунікації маркетинговые коммуникации marketing communications конкурентоспроможність конкурентоспособность competitiveness |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 073 - Менеджмент |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79549 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Счастливцева, Г.Л. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством (на прикладі автосалону «Тойота Центр Київ») [Текст]: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра; спец.: 073 – менеджмент / Г.Л. Счастливцева; наук. кер. К.Ю. Зубко. – Суми: СумДУ, 2020. – 43 с. |
Abstract |
В роботі досліджені сутність і види маркетингових комунікацій, зазначені особливості управління маркетинговими комунікаціями на сучасному підприємстві.
Проведений аналіз маркетингової діяльності автосалону «Тойота Центр Київ», проаналізовано сильні та слабкі сторони підприємства.
Розроблені рекомендацій по основним напрямкам реалізації програми управління маркетинговими комунікаціями. В работе исследованы сущность и виды маркетинговых коммуникаций, указанные особенности управления маркетинговыми коммуникациями на предприятии. Проведенный анализ маркетинговой деятельности автосалона «Тойота Центр Киев», проанализированы сильные и слабые стороны предприятия. Разработанные рекомендации по основным направлениям реализации программы управления маркетинговыми коммуникациями. The essence and types of marketing communications were investigated in the works, the peculiarities of marketing communications management at the modern enterprise are indicated. An analysis of the marketing activities of the Toyota Center Kyiv car dealership was conducted, and the company's strengths and weaknesses were analyzed. The recommendations on the main directions of realization of the program of management of marketing communications are developed. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ) |
Views

1

1

1869

1

-2129597953

797798978

1

1473702328

1

4712

7694547

1

1

-1420481985

208328560

-1776164992

1
Downloads

-976576957

-1291650903

-1291650879

1

1

-1606724805

1456253369

1

1

-1291650883

-2131848001

-1420481989

1

-1420481977

-1420481978

24184174

934

1

1

208328621

1

-1606724821

-1420481979

-1776164989

-1776164998

546771

-1776164997

-1291650903

-923204335

-1291650868

86674

-1846408643

1

1

1456253373

1456253372

-1420481982

-1776164995
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Schastlyvtseva_marketing_communications.pdf | 733.17 kB | Adobe PDF | 614899192 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.