Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79614
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Навчальна платформа-тренажер для вивчення баз даних. |
Other Titles |
Training platform-simulator for studying databases. |
Authors |
Черняк, І.Ю.
|
ORCID | |
Keywords |
SQL навчальна платформа веб-додаток java |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79614 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Черняк, І.Ю. Навчальна платформа-тренажер для вивчення баз даних [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 122 - Комп`ютерні науки (інформатика) / І.Ю. Черняк; наук. керівник О.Б. Берест. – Суми: СумДУ, 2020. – 91 с. |
Abstract |
Розроблено програмне забезпечення навчальної
платформи-тренажеру. При цьому використано розподіл функціоналу
додатку на серверну та клієнтську частини та враховано тентенції веброзробки такі як мобільна версія сайту та автоматичне тестування
програмного коду. Платформа реалізована у формі веб-додатку, створеного
за допомогою мови програмування Java та веб-фреймворку Spark. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ЕлІТ) |
Views
Bulgaria
2294
Canada
29883
China
1
Germany
8744824
Greece
1
Ireland
29885
Lithuania
1
Poland
1
Portugal
1
Russia
1
Ukraine
-1366566385
United Kingdom
175636528
United States
1151028563
Unknown Country
-1366566384
Downloads
Austria
1
Bulgaria
175636527
Canada
1
Finland
1
France
6404563
Germany
175636530
India
175636526
Ireland
1
Israel
668
Lithuania
1
Netherlands
175636526
Norway
1151028562
Pakistan
1
Poland
6404581
Romania
1
Russia
1
Serbia
29884
Slovenia
16089
South Africa
1
Sweden
1
Ukraine
1151028562
United Arab Emirates
1
United Kingdom
390
United States
-1366566385
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Cherniak_bac_rob.pdf | 1.82 MB | Adobe PDF | 1650893035 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.