Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79693
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Соціальна реклама як інструмент інформування студентської молоді про навчання домедичній допомозі
Authors Зимогляд, А.В.
ORCID
Keywords соціальна реклама
социальная реклама
social advertising
домедична допомога
домедицинская помощь
pre-medical care
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79693
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Зимогляд, А.В. Соціальна реклама як інструмент інформування студентської молоді про навчання домедичній допомозі [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 231 - соціальна робота / А.В. Зимогляд; наук. керівник Ю.М. Савельєва. - Суми: СумДУ, 2020. - 60 с.
Abstract Актуальність теми дослідження. Соціальна реклама несе в собі інформацію, представлену в стислій, художньо вираженій формі. Вона здатна доводити до свідомості й уваги людей найбільш важливі факти і відомості про існуючі в суспільстві проблеми. Вона звернена до всіх і до кожного. Можливості такої реклами широкі, а результати рекламної діяльності можуть бути доброчинними. Тому соціальну рекламу цілком можна використовувати як інструмент залучення суспільства в соціальні процеси. У зв'язку з цим інтерес до соціальної реклами досить великий.В даний час багато уваги приділяється питанням місця іролі соціальної реклами в життісуспільства. Необхідність вирішення соціальних проблем підвищує значущість даного виду реклами і ставить завдання її подальшого розвитку. Однак необхідно відзначити, що при всій своїй сукупності дослідницьких і публіцистичних матеріалів про соціальну рекламу сам феномен в повній мірі не вивчений.
Актуальность темы исследования. Социальная реклама несет в себе информацию, представленную в сжатой, художественно выраженной форме. Она способна доводить до сознания и внимания людей наиболее важные факты и сведения о существующих в обществе проблемы. Она обращена ко всем и к каждому. Возможности такой рекламы широкие, а результаты рекламной деятельности могут быть благотворными. Поэтому социальную рекламу вполне можно использовать как инструмент привлечения общества в социальные процессы. В связи с этим интерес к социальной рекламе достаточно великий.В настоящее время большое внимание уделяется вопросам места и роли социальной рекламы в жизни общества.
Relevance of the research topic. Social advertising carries information presented in a concise, artistically expressed form. It is able to bring to people's consciousness and attention the most important facts and information about existing problems in society. It is addressed to everyone and everyone. The possibilities of such advertising are wide, and the results of advertising activities can be beneficial. Therefore, social advertising can be used as a tool to involve society in social processes. In this regard, the interest in social advertising is quite large. Currently, much attention is paid to the place and role of social advertising in society.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Australia Australia
1
Belarus Belarus
121
China China
1
Finland Finland
312205
France France
10113426
Germany Germany
145114770
Greece Greece
1
Ireland Ireland
5083347
Japan Japan
-592864810
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1271761
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
-1642671870
United Kingdom United Kingdom
72778224
United States United States
-1185729745
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Estonia Estonia
1
Finland Finland
1
France France
27777770
Germany Germany
27777776
Ireland Ireland
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
552681308
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1108374732

Files

File Size Format Downloads
Zimoglyad_SR.pdf 1.02 MB Adobe PDF 1716611593

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.