Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79696
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інтерактивні засоби соціального супроводу батьків онкохворих дітей
Authors Курило, Я.О.
ORCID
Keywords соціальний супровід
социальное сопровождение
social support
батьки, які виховують дітей з інвалідністю
родители, которые воспитывают детей с инвалидностью
parents who raise children with disabilities
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79696
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Курило, Я.О. Інтерактивні засоби соціального супроводу батьків онкохворих дітей [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 231 - соціальна робота / Я.О. Курило; наук. керівник А.В. Борисова. - Суми: СумДУ, 2020. - 86 с.
Abstract Зазвичай, проблема сімей, які виховують дітей з інвалідністю, в нашій країні розглядалися виключно зі сторони проблем дитини. Робота з батьками у більшій мірі зводиться до консультацій з приводу розвитку та навчання дитини. Мінімально приймається до уваги питання емоційного стану самих батьків. Для багатьох батьків дітей з інвалідністю характерна особлива вразливість і почуття себе непотрібними в суспільстві. Бувають випадки, коли оточення не завжди толерантно ставиться не тільки до самих дітей з особливими потребами, але й до їх рідних. Тому так важливо знайти людей, які розуміють проблему не лише зі сторони дитини, а й з боку дорослого, не засуджують та підтримують. Соціальний супровід вихователем, дефектологом, соціальним працівником або психологом – це одна з можливостей вирішити проблеми, подолати негатив, стабілізувати нервову систему, отримати відповіді на складні питання.
Обычно, проблема семей, воспитывающих детей с инвалидностью, в нашей стране рассматривались исключительно из стороны проблем ребенка. Работа с родителями в большей степени сводится к консультациям по поводу развития и обучения ребенка. Минимально принимается во внимание вопрос эмоционального состояния самих родителей. Поэтому так важно найти людей, которые понимают проблему не только с стороны ребенка, но и со стороны взрослого, не осуждают и поддерживают. Социальное сопровождение воспитателем, дефектологом, социальным работником или психологом - это одна из возможностей решить проблемы, преодолеть негатив, стабилизировать нервную систему, получить ответы на сложные вопросы.
Usually, the problem of families raising children with disabilities in our country was considered exclusively by the child's problems. Working with parents is more limited to counseling about the child's development and learning. The question of the emotional state of the parents themselves is minimally taken into account. That is why it is so important to find people who understand the problem not only on the part of the child, but also on the part of the adult, do not condemn and support. Social support by an educator, speech pathologist, social worker or psychologist is one of the opportunities to solve problems, overcome negativity, stabilize the nervous system, get answers to difficult questions.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
4387
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Singapore Singapore
1714224
Ukraine Ukraine
3428450
United Kingdom United Kingdom
65241
United States United States
3428445
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Austria Austria
301
Czechia Czechia
569940
France France
1074643
Germany Germany
569943
Ireland Ireland
7834
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
935
Poland Poland
1714223
Russia Russia
7831
Slovakia Slovakia
615
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
3428451
United Kingdom United Kingdom
1074643
United States United States
3428446
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Kurilo_SR.pdf 1.79 MB Adobe PDF 11877809

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.