Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79699
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розробка інноваційної методики консультування в технології кейс-менеджменту в Лебединській міськрайонній філії Сумського обласного центру зайнятості |
Authors |
Трипутень, К.П.
|
ORCID | |
Keywords |
соціальний супровід социальное сопровождение social support кейс-менеджмент case management |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 231 - Соціальна робота |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79699 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Трипутень, К.П. Розробка інноваційної методики консультування в технології кейс-менеджменту в Лебединській міськрайонній філії Сумського обласного центру зайнятості [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 231 - соціальна робота / О.А. Кузько; наук. керівник В.М. Семенов. - Суми: СумДУ, 2020. - 70 с. |
Abstract |
Важливим інструментом в роботі за технологією кейс-менеджменту відіграє консультування. Найважливіший етап консультування відбувається на початку роботи з випадком, як людина тільки зареєструвалася в Центрі зайнятості, а також при довгому перебуванні в статусі безробітного та неодноразовій реєстрації в центрі зайнятості. Але фахівець має постійно вести консультацію з клієнтом, проходити всі його етапи та закріплювати результати. Саме про консультування та інноваційні його методики детально буде описано в дипломній роботі.В роботі будуть представлені окремі елементи консультування, які можна використовувати в роботі з клієнтами при короткостроковому і довгостроковому консультуванні Важным инструментом в работе по технологии кейс-менеджмента играет консультирования. Важнейший этап консультирования происходит в начале работы со случаем, как человек только зарегистрировалась в центре занятости, а также при длительном пребывании в статусе безработного и неоднократной регистрации центре занятости. Но специалист должен постоянно вести консультацию с клиентом, проходить все его этапы и закреплять результаты. Именно о консультировании и инновационных методиках подробно будет описано в дипломной работе. An important tool in the work on case management technology is consulting. The most important stage of counseling takes place at the beginning of work with the case when a person has just registered at the employment center, as well as during a long stay in the status of unemployed and repeated registration at the employment center. But the specialist must constantly consult with the client, go through all its stages and consolidate the results. It is about consulting and innovative methods will be described in detail in the thesis. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views

124

1

1

1

21352

1

624356

38111

428942

1112891
Downloads

15769

233532

233527

1

110

233530

1

1

1

233527

233527

428941
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Triputen_SR.pdf | 935.7 kB | Adobe PDF | 1612467 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.