Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79706
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | SEO-технології ефективного просування соціокультурного продукту в онлайновихсервісах |
Authors |
Гончар, Ю.В.
|
ORCID | |
Keywords |
SEO-технології SEO-технологии SEO technologies соціокультурний продукт социокультурный продукт sociocultural product |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79706 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Гончар, Ю.В. SEO-технології ефективного просування соціокультурного продукту в онлайнових сервісах [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 028 - менеджмент соціокультурної діяльності / Ю.В. Гончар; наук. керівник А.Є. Лебідь. - Суми: СумДУ, 2020. - 57 с. |
Abstract |
Актуальність обраної теми зумовлена тим, що значна частина цільової групи менеджера соціокультурної діяльності щоденно користується інтернетом і тому виникає необхідність в якісному просуванні соціокультурного продукту в онлайнових сервісах. Виникає потреба в знаннях, рекомендаціях, які б враховували особливості певного продукту соціокультурної сфери, навички стратегічного мислення та знання особливостей seo-технологій. За останні роки ми бачимо таку особливість онлайнових сервісів, як функцію швидкого розповсюдження будь-якої інформації, особливо в соціальних мережах Актуальность выбранной темы обусловлена тем, что значительная часть целевой группы менеджера социокультурной деятельности ежедневно пользуется интернетом и поэтому возникает необходимость в качественном продвижении социокультурного продукта в онлайновых сервисах. Возникает потребность в знаниях, рекомендациях, которые бы учитывали особенности определенного продукта социокультурной сферы, навыки стратегического мышления и знания особенностей seo-технологий. За последние годы мы видим такую особенность онлайновых сервисов, как функцию быстрого распространения любой информации, особенно в социальных сетях The relevance of the chosen topic is due to the fact that a significant part of the target group of the manager of socio-cultural activities uses the Internet on a daily basis, and therefore there is a need for high-quality promotion of a socio-cultural product in online services. There is a need for knowledge, recommendations that would take into account the characteristics of a certain product of the socio-cultural sphere, strategic thinking skills and knowledge of the features of seo technologies. In recent years, we have seen such a feature of online services as the function of quickly spreading any information, especially on social networks. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Austria
290420
China
-1282493704
Côte d’Ivoire
1
Germany
54411524
Greece
1
Indonesia
1
Ireland
1545049598
Lithuania
1
Netherlands
488006471
Poland
2480
Romania
756817056
Russia
109892
Singapore
1
Sweden
6084
Ukraine
195481463
United Kingdom
639542002
United States
223743091
Unknown Country
-1062421126
Vietnam
15785
Downloads
Argentina
1
Austria
1
Canada
1
China
-1282493706
Czechia
1
Egypt
1
Finland
28183207
France
8732543
Germany
1509907309
India
1
Ireland
75816704
Japan
1
Lithuania
1
Moldova
162106
Netherlands
488006472
Norway
1
Poland
6083
Romania
756817057
Russia
145339
Singapore
1
Spain
1
Turkey
1
Ukraine
195481465
United Kingdom
3228278
United States
-1282493705
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Goncha_dyp_rob.pdf | 750.4 kB | Adobe PDF | 501499165 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.