Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79709
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Популяризація культурно-пізнавальних екскурсій в менеджменті культурних заходівна прикладі м. Суми |
Authors |
Горбачевська, Н.Е.
|
ORCID | |
Keywords |
культурно-пізнавальна екскурсія культурно-познавательная экскурсия cultural and educational excursion соціокультурний продукт социокультурный продукт sociocultural product |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79709 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Горбачевська, Н.Е. Популяризація культурно-пізнавальних екскурсій в менеджменті культурних заходівна прикладі м. Суми [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 028 - менеджмент соціокультурної діяльності / Н.Е. Горбачевська; наук. керівник О.Ю. Щербина-Яковлева - Суми: СумДУ, 2020. - 55 с. |
Abstract |
Актуальність теми дипломного дослідження полягає в тому що,сучасний розвиток культурно-пізнавального туризму має позитивну тенденцію на світовому рівні. На успішний розвиток цього виду туризму впливає практично на всі ключові сектори економіки. Динамічний розвиток індустрії туризму дає поштовх до відкриття нових маршрутів подорожей, чисельних туристичних фірм та агенцій.Туристичний продукт являє собою комплекс послуг і товарів, матеріальних і нематеріальних благ та ресурсів, призначених для туристичного споживання, що реалізуються на ринку туристичних послуг. Він є здебільшого вузькоспеціалізованим, має складну, динамічну структуру, пристосовану до зміни попиту, і здатен забезпечити задоволення різноманітних потреб людини, яка подорожує. Актуальность темы дипломного исследования заключается в том, что современный развитие культурно-познавательного туризма имеет положительную тенденцию на мировом уровне. На развитие этого вида туризма влияет практически на все ключевые секторы экономики. Динамичное развитие индустрии туризма дает толчок к открытию новых маршрутов путешествий, многочисленных туристических фирм и агенций.Туристичний продукт представляет собой комплекс услуг и товаров, материальных и нематериальных благ и ресурсов, предназначенных для туристического потребления, реализуемых на рынке туристических услуг. The relevance of the topic of the thesis research lies in the fact that the modern development of cultural and educational tourism has a positive trend at the world level. The development of this type of tourism affects almost all key sectors of the economy. The dynamic development of the tourism industry gives impetus to the opening of new travel routes, numerous travel companies and agencies. A tourist product is a complex of services and goods, material and intangible benefits and resources intended for tourist consumption, sold in the tourist services market. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Argentina
1
China
267
Finland
1
France
56699387
Germany
1
Greece
1
Ireland
69591
Lithuania
1
Russia
1879
Singapore
1
Ukraine
20266775
United Kingdom
381393
United States
111348304
Downloads
Bulgaria
1
Canada
1
Czechia
147529
Finland
147565
France
11158618
Germany
56699392
Gibraltar
225501
Hungary
1
India
273
Ireland
1
Israel
1
Italy
33929004
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Netherlands
225543
Poland
263
Portugal
1
Romania
381397
Russia
1
Spain
11158619
Sweden
1
Switzerland
225533
Ukraine
111348302
United Kingdom
2050462
United States
111348305
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Gorbachevska_dyp_rob.pdf | 923.11 kB | Adobe PDF | 339046317 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.