Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79710
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Технологічні складові проєктної діяльності та механізми промоції фестивалю "Ніч музеїв" |
Authors |
Нежевело, Т.В.
|
ORCID | |
Keywords |
проектна діяльність проектная деятельность project activities соціокультурний продукт социокультурный продукт sociocultural product |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79710 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Нежевело, Т.В. Технологічні складові проєктної діяльності та механізми промоції фестивалю "Ніч музеїв" [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 028 - менеджмент соціокультурної діяльності / Т.В. Нежевело; наук. керівник О.Ю. Щербина-Яковлева. - Суми: СумДУ, 2020. - 56 с. |
Abstract |
Актуальність теми дипломного дослідження обумовлена тим, що з одного боку культура, як загальне суспільне явище,на сучасному етапі розвитку потребує розширення власне інноваційної діяльності й її меж, а з другого –тим, що не дивлячись на значну кількість досліджень у аспекті піднятої проблеми, вона потребує уточнення. Саме тому, технології проєктної діяльності у соціокультурній сфері, як ефективна форма впливу на культурне середовище набуває значної популярності в останні десятиліття. У зв’язку із цим з’являється значний попит на послуги в сфері просування соціокультурного портрету (бренду), навіть, певного міста. Актуальность темы дипломного исследования обусловлена тем, что с одной стороны культура, как общее общественное явление, на современном этапе развития требует расширения собственно инновационной деятельности и ее границ, а с другой -тем, что несмотря на значительное количество исследований в аспекте поднятой проблемы, она нуждается в уточнении. Именно поэтому, технологии проектно деятельности в социокультурной сфере, как эффективная форма воздействия на культурную среду приобретает большую популярность в последние десятилетия. В связи с этим появляется значительный спрос на услуги в сфере продвижения социокультурного портрета (бренда) даже определенного города. The relevance of the topic of the diploma research is due to the fact that, on the one hand, culture, as a general social phenomenon, at the present stage of development requires the expansion of innovation itself and its boundaries, and on the other hand, that despite a significant amount of research in the aspect of the problem raised, it needs clarification. That is why the technology of design activities in the socio-cultural sphere, as an effective form of influence on the cultural environment, is gaining great popularity in recent decades. In this regard, there is a significant demand for services in the field of promoting the socio-cultural portrait (brand) of even a certain city. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Belarus
1
China
247070
Greece
1
Ireland
898
Lithuania
1
Serbia
1
Singapore
1
Ukraine
133382
United Kingdom
8497
United States
817304
Unknown Country
1
Downloads
Belarus
1
Canada
1
Czechia
1
Finland
247071
France
427449
Germany
1207159
Ireland
247070
Moldova
1
Netherlands
1799
Poland
1791
Portugal
1
Romania
1
Russia
1
South Korea
1
Spain
1
Switzerland
1
Turkey
3110
Ukraine
1207158
United Kingdom
1
United States
1207158
Unknown Country
1207160
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Nezhevelo_dyp_rob.pdf | 956.04 kB | Adobe PDF | 5756936 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.