Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79710
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Технологічні складові проєктної діяльності та механізми промоції фестивалю "Ніч музеїв"
Authors Нежевело, Т.В.
ORCID
Keywords проектна діяльність
проектная деятельность
project activities
соціокультурний продукт
социокультурный продукт
sociocultural product
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79710
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Нежевело, Т.В. Технологічні складові проєктної діяльності та механізми промоції фестивалю "Ніч музеїв" [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 028 - менеджмент соціокультурної діяльності / Т.В. Нежевело; наук. керівник О.Ю. Щербина-Яковлева. - Суми: СумДУ, 2020. - 56 с.
Abstract Актуальність теми дипломного дослідження обумовлена тим, що з одного боку культура, як загальне суспільне явище,на сучасному етапі розвитку потребує розширення власне інноваційної діяльності й її меж, а з другого –тим, що не дивлячись на значну кількість досліджень у аспекті піднятої проблеми, вона потребує уточнення. Саме тому, технології проєктної діяльності у соціокультурній сфері, як ефективна форма впливу на культурне середовище набуває значної популярності в останні десятиліття. У зв’язку із цим з’являється значний попит на послуги в сфері просування соціокультурного портрету (бренду), навіть, певного міста.
Актуальность темы дипломного исследования обусловлена ​​тем, что с одной стороны культура, как общее общественное явление, на современном этапе развития требует расширения собственно инновационной деятельности и ее границ, а с другой -тем, что несмотря на значительное количество исследований в аспекте поднятой проблемы, она нуждается в уточнении. Именно поэтому, технологии проектно деятельности в социокультурной сфере, как эффективная форма воздействия на культурную среду приобретает большую популярность в последние десятилетия. В связи с этим появляется значительный спрос на услуги в сфере продвижения социокультурного портрета (бренда) даже определенного города.
The relevance of the topic of the diploma research is due to the fact that, on the one hand, culture, as a general social phenomenon, at the present stage of development requires the expansion of innovation itself and its boundaries, and on the other hand, that despite a significant amount of research in the aspect of the problem raised, it needs clarification. That is why the technology of design activities in the socio-cultural sphere, as an effective form of influence on the cultural environment, is gaining great popularity in recent decades. In this regard, there is a significant demand for services in the field of promoting the socio-cultural portrait (brand) of even a certain city.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Belarus Belarus
1
China China
247070
Greece Greece
1
Ireland Ireland
898
Lithuania Lithuania
1
Serbia Serbia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
133382
United Kingdom United Kingdom
8497
United States United States
817304
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Belarus Belarus
1
Canada Canada
1
Czechia Czechia
1
Finland Finland
247071
France France
427449
Germany Germany
1207159
Ireland Ireland
247070
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1799
Poland Poland
1791
Portugal Portugal
1
Romania Romania
1
Russia Russia
1
South Korea South Korea
1
Spain Spain
1
Switzerland Switzerland
1
Turkey Turkey
3110
Ukraine Ukraine
1207158
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1207158
Unknown Country Unknown Country
1207160

Files

File Size Format Downloads
Nezhevelo_dyp_rob.pdf 956.04 kB Adobe PDF 5756936

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.