Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79723
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Динаміка професійної ідентичності студентів протягом навчання у закладі вищої освіти |
Authors |
Веклич, Т.В.
|
ORCID | |
Keywords |
професійна ідентичність профессиональная идентичность professional identity експериментальне дослідження экспериментальное исследование experimental study |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79723 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Веклич, Т.В. Динаміка професійної ідентичності студентів протягом навчання у закладі вищої освіти [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 053 - психологія / Т.В. Веклич; наук. керівник Г.А. Чернякова. - Суми: СумДУ, 2020. - 62 с. |
Abstract |
У сучасній психологічній науці невпинно зростає інтерес до проблеми формування активного суб’єкта діяльності, і зокрема професійної, і тому до особливостей становлення професійної самосвідомості та ідентичності студентської молоді. З вивченням професійної ідентичності можливо пов`язати проблеми студентів, які виникають з початком професійної діяльності. Усвідомлена професійна ідентичність дозволяє студентові визначити своє місце в професійному житті, та зрозуміти і розвинути свої цінності й переконання, адекватні вимоги сучасних соціальних умов і динамічного світу професій. Ідентичність загострює увагу на питанні «Хто я?», яке супроводжує особу протягом життя і у професіональній діяльності. Професійна діяльність постає як взаємозв’язок особистісних характеристик, які забезпечують орієнтацію в світі професій та можливість реалізації особистісного потенціалу у професійній діяльності. В современной психологической науке постоянно растет интерес к проблеме формирования активного субъекта деятельности, и в частности профессиональной, и поэтому к особенностям становления профессионального самосознания и идентичности студенческой молодежи. С изучением профессиональной идентичности возможно связать проблемы студентов, возникают с началом профессиональной деятельности. Осознанная профессиональная идентичность позволяет студенту определить свое место в профессиональной жизни, и понять и развить свои ценности и убеждения, адекватные требования современных социальных условий и динамичного мира профессий. In modern psychological science, interest is constantly growing in the problem of the formation of an active subject of activity, and in particular a professional one, and therefore to the peculiarities of the formation of professional self-awareness and identity of student youth. With the study of professional identity, it is possible to connect the problems of students that arise with the beginning of professional activity. Conscious professional identity allows the student to determine their place in professional life, and to understand and develop their values and beliefs, adequate requirements of modern social conditions and the dynamic world of professions. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Australia
1
China
1
Germany
1
Greece
139
Ireland
1779
Lithuania
1
Serbia
1
Singapore
2244320
Ukraine
88395
United Kingdom
25649
United States
1251202
Unknown Country
1
Downloads
Czechia
1
Finland
1
France
503100
Germany
877150
Indonesia
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
7098
Portugal
1
Romania
7097
Russia
503099
Slovakia
1
Ukraine
3611492
United Arab Emirates
1
United Kingdom
3611491
United States
503098
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Veklich_PL.pdf | 879.3 kB | Adobe PDF | 9623633 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.