Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79733
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Психологічні особливості професійної ідентичності студентів закладів вищої освіти |
Authors |
Матвієнко, В.О.
|
ORCID | |
Keywords |
професійна ідентичність особистості профессиональная идентичность личности professional identity самооцінка та професійна мотивація самооценка и профессиональная мотивация self-esteem and professional motivation |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 053 - Психологія |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79733 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Матвієнко, В.О. Психологічні особливості професійної ідентичності студентів закладів вищої освіти [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 053 - психологія / В.О. Матвієнко; наук. керівник Н.М. Теслик. - Суми: СумДУ, 2020. - 59 с. |
Abstract |
Розвиток професійної ідентичності вимагає врахування особистісного розвитку, який безпосередньо пов’язаний із професійним. Самооцінка – це оцінка розуміння себе, усвідомлення своїх якостей, індивідуальності, думок, слів та вчинків серед інших. Таким чином самооцінка впливає на ефективність діяльності людини та оточуючих, труднощів із завданнями.
Опановування будови професійної мотивації студентів різних факультетів вузів, сприймання мотивів, які схиляють до роботи у сфері громадськості, здобуває переважного смислу, дозволить обґрунтовано вирішувати завдання підвищення призначення: правильно зорієнтуватися з вибором навчання, будувати професійну кар’єру. Развитие профессиональной идентичности требует учета личностного развития, который непосредственно связан с профессиональным. Самооценка - это оценка понимания себя, осознания своих качеств, индивидуальности, мыслей, слов и поступков среди других. Таким образом самооценка влияет на эффективность деятельности человека и окружающих, трудности с задачами. Овладение строения профессиональной мотивации студентов разных факультетов вузов, восприятия мотивов, склоняют к работе в сфере общественности, приобретает преимущественное смысла, позволит обоснованно решать задачи повышения назначения: правильно сориентироваться с выбором обучения, строить профессиональную карьеру. The development of professional identity requires taking into account personal development, which is directly related to professional development. Self-esteem is an assessment of understanding oneself, awareness of one's qualities, individuality, thoughts, words and actions among others. Thus, self-esteem affects the performance of a person and those around him, difficulties with tasks. Mastering the structure of the professional motivation of students from different faculties of universities, the perception of motives, is inclined to work in the public sphere, acquires predominant meaning, will allow to reasonably solve the tasks of increasing the appointment: to correctly navigate the choice of training, build a professional career. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views

1

1

1614657

512367989

89758471

1128

54464

1

1

1

1

1

1688042525

32328928

894678418

1543369340
Downloads

1

7217

1

1

101314309

476867

-692049791

1688042525

101314309

1

1614655

1

33890

1

101314312

512367988

-692049799

1

32328928

-692049788

1614609

1

1

1

467248634

1614593

1688042524

1543369341

7119394
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Matvienko_PL.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | -123292569 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.