Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79734
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості синдрому професійного вигорання у викладачів з різним стажем педагогічної діяльності |
Authors |
Мельник, В.В.
|
ORCID | |
Keywords |
професійне вигорання профессиональное выгорание professional burnout викладацька діяльність преподавательская деятельность teaching activities |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 053 - Психологія |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79734 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Мельник, В.В. Особливості синдрому професійного вигорання у викладачів з різним стажем педагогічної діяльності [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 053 - психологія / В.В. Мельник; наук. керівник П.І. Сахно. - Суми: СумДУ, 2020. - 58 с. |
Abstract |
На сьогоднішній день професія викладача ставить досить високі вимоги щодо здоров'я фахівця, особливо психологічного. Традицiйно супутниками педагогiчної діяльності слугують багато чинників. Одними з них є: дратiвливість, тривожність, надмірна схвильованість, почуття безнадійності, невпевненості, постійне переживaння, почуття провини за щось невиконане, що позначається на психічному та психологічному здоров'ї фахівця.
Тому, в нашій кваліфікаційній роботі ми дослідимо, які чинники впливають на виникнення синдрому професійного вигорання, чи впливає стаж педагогічної діяльності та стать на професійне вигорання. На сегодняшний день профессия преподавателя ставит достаточно высокие требования в отношении здоровья специалиста, особенно психологического. Традиционно спутниками педагогической деятельности служат многие факторы. Одними из них являются: дратiвливисть, тревожность, чрезмерная взволнованность, чувство безнадежности, неуверенности, постоянное переживaння, чувство вины за то невыполненное, что сказывается на психическом и психологическом здоровье специалиста. Поэтому, в нашей квалификационной работе мы исследуем, какие факторы влияют на возникновение синдрома профессионального выгорания, влияет стаж педагогической деятельности и стать на профессиональное выгорание. Today, the teaching profession puts quite high demands on the health of a specialist, especially a psychological one. Traditionally, many factors serve as companions of pedagogical activity. Some of them are: gratitude, anxiety, excessive excitement, a sense of hopelessness, insecurity, constant worry, a sense of guilt for something unfulfilled that affects the mental and psychological health of a specialist. Therefore, in our qualification work, we investigate what factors influence the occurrence of the syndrome of professional burnout, the experience of teaching and become on professional burnout. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views

1

101569102

3294

6594

145071

1

1

538916955

203138200

2238700

203138199

1
Downloads

494556

1

1

203138202

203138198

203138198

28677788

1

203138198

203138198

6597

1

1

538916957

13142059

538916954
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Melnik_PL.pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | 2135845910 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.