Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79882
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Social Media Marketing як елемент стратегії продажів послуг (на прикладі кафедри управління СумДУ) |
Authors |
Бабченко, Ю.Р.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг у соціальних мережах социальный медиа маркетинг social media marketing стратегія стратегия strategy кафедра управління кафедра управления department of management |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79882 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Бабченко, Ю.Р. Social Media Marketing як елемент стратегії продажів послуг (на прикладі кафедри управління СумДУ) [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 073 - менеджмент / Ю.О. Бабченко; наук. керівник Г.О. Швіндіна. - Суми: СумДУ, 2020. - 37 с. |
Abstract |
В роботі здійснено узагальнення підходів до побудови ефективного маркетингового профілю для закладу формальної освіти в соціальних мережах. Для цього в дослідженні зроблено літературний огляд останніх публікацій в сфері стратегічних комунікацій, маркетингу та маркетингу в соціальних мережах.
Провівши аналіз ефективності ведення профілю кафедри управління в соціальних мереж, з’ясували слабкі сторони та помилки щодо оформлення сторінки в Instagram.
Завдяки цьому розробили пропозиції з детальними прикладами, щодо покращення профілю кафедри управління, ефективності його ведення та існування. В работе осуществлено обобщение подходов к построению эффективного маркетингового профиля для заведения формального образования в социальных сетях. Для этого в исследовании сделано литературный обзор последних публикаций в сфере стратегических коммуникаций, маркетинга и маркетинга в социальных сетях. Проведя анализ эффективности ведения профиля кафедры управления в социальных сетей, выяснили слабые стороны и ошибки по оформлению страницы в Instagram. Благодаря этому разработали предложения с подробными примерами по улучшению профиля кафедры управления, эффективности его ведения и существования. The paper generalizes the approaches to building a compelling marketing profile for a formal education institution in social networks. The study provides a literature review of recent publications in the field of strategic communications, marketing, and social media marketing. After analyzing the effectiveness of the profile of the Department of Management in social networks, we found out the weaknesses and mistakes in the design of the Instagram page. Due to this, proposals were developed with detailed examples to improve the profile of the Department of Management, the effectiveness of its management, and existence. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
2263225
China
-1418120724
Colombia
607885
Côte d’Ivoire
1
Germany
200026
Greece
3777
Ireland
337459325
Lithuania
1
Netherlands
227
Poland
1
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
19749028
United Kingdom
1879471055
United States
-596483109
Unknown Country
1
Vietnam
3779
Downloads
China
-1418120723
Czechia
2263229
Finland
1
France
2003485952
Germany
408596803
Ireland
31828973
Lithuania
-1494036770
Netherlands
1254350403
Poland
-1494036772
Russia
-1494036769
Singapore
1
Spain
1254350394
Turkey
1
Ukraine
-800038223
United Kingdom
1879471057
United States
-1418120722
Unknown Country
1
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Babchenko.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | -1284043163 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.