Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80066
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вартісно-орієнтоване управління маркетинговою інноваційною діяльністю підприємств на основі стейкхолдерського підходу |
Authors |
Zakharkin, Oleksii Oleksandrovych
Zakharkina, Liudmyla Serhiivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9317-252X http://orcid.org/0000-0003-1002-130X |
Keywords |
стейкхолдерська концепція стейкхолдерская концепция stakeholder concept вартісно-орієнтоване управління стоимостно-ориентированное управление value-oriented management інноваційна діяльність инновационная деятельность innovative activity |
Type | Monograph |
Date of Issue | 2018 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80066 |
Publisher | Сумський національний аграрний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Захаркін, О.О. Вартісно-орієнтоване управління маркетинговою інноваційною діяльністю підприємств на основі стейкхолдерського підходу [Текст] / О.О. Захаркін, Л.С. Захаркіна // Реінжиніринг бізнес-процесів маркетингової сфери промислових підприємств: монографія / за заг. ред.: Л.М. Таранюка. - Суми: СНАУ, 2018. - С. 97-104. |
Abstract |
В роботі узагальнено науково-методичні підходи до вартісно-орієнтованого управління маркетинговою інноваційною діяльністю підприємства на основі врахування інтересів всіх його стейкхолдерів. Запропоновано визначати поняття вартісно-орієнтованого управління маркетинговою інноваційною діяльністю підприємства як цілісну сукупність функцій та принципів, а також ієрархічно структурованого відповідно до вартісних та часових таргетів методичного інструментарію прийняття стратегічних і тактичних рішень щодо розробки, впровадження та комерціалізації інновацій, що забезпечує зростання корпоративної вартості з урахуванням монетизованої для підприємства суспільної цінності при умові узгодження інтересів всіх груп стейкхолдерів. В работе обобщены научно-методические подходы к стоимостно-ориентированному управлению маркетинговой инновационной деятельностью предприятия на основе учета интересов всех его стейкхолдеров. Предложено определять понятие ценностно-ориентированного управления маркетинговой инновационной деятельностью предприятия как целостную совокупность функций и принципов, а также иерархически структурированного в соответствии с стоимостными и временными таргетами методического инструментария принятия стратегических и тактических решений по разработке, внедрению и коммерциализации инноваций, который обеспечивает рост корпоративной стоимости с учетом монетизированной для предприятия общественного ценности при условии согласования интересов всех групп стейкхолдеров. The paper summarizes scientific and methodological approaches to cost-oriented management of marketing innovation of the enterprise based on the interests of all its stakeholders. It is proposed to define the concept of cost-oriented management of marketing innovation of the enterprise as a holistic set of functions and principles, as well as hierarchically structured in accordance with cost and time targets methodological tools for making strategic and tactical decisions on development, implementation and commercialization of innovation. monetized for the enterprise social value, provided that the interests of all groups of stakeholders. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Austria
106948
China
1
France
256672377
Germany
151124
Greece
385653
Indonesia
1
Ireland
589487980
Lithuania
1
Netherlands
3043
Russia
3037
Singapore
1
Slovenia
1
South Africa
1
Switzerland
1
Ukraine
219775
United Kingdom
45987
United States
-1812319192
Unknown Country
120386
Downloads
Azerbaijan
-906137171
Belgium
1
Bulgaria
1694437491
Canada
-906137171
Czechia
1
France
-1753333488
Germany
-906137171
Ireland
1
Lithuania
19584566
Norway
1
Poland
62562
Singapore
1635451782
Ukraine
-906137171
United Arab Emirates
172888
United Kingdom
847241169
United States
1635451780
Unknown Country
42918
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zakharkin_reinginiring.pdf | 1.27 MB | Adobe PDF | 454562988 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.