Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80115
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Шляхи вдосконалення організації розгляду звернень громадян в органах державної влади (на прикладі Сумської обласної державної адміністрації) |
Authors |
Хомицька, М.О.
|
ORCID | |
Keywords |
звернення громадян обращения граждан citizens' appeals право на звернення право на обращение the right to appeal заява заявление statement |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80115 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Хомицька, М.О. Шляхи вдосконалення організації розгляду звернень громадян в органах державної влади (на прикладі Сумської обласної державної адміністрації) [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 281 - публічне управління та адміністрування / М.О. Хомицька; наук. керівник В.В. Мартинець. - Суми: СумДУ, 2020. - 73 с. |
Abstract |
У роботі досліджено відносини, які виникають в системі роботи місцевих органів влади зі зверненнями громадян, зокрема, на рівні Сумської обласної державної адміністрації.
За допомогою теоретико-методологічних аналізів визначено основнi поняття тa принципи організації роботи зі зверненнями громадян в оргaнах виконaвчої влaди. З використанням статистичних методів аналізу проаналізовано організацію роботи зі зверненнями громадян у Сумській обласній державній адміністрації, у тому числі у Державній установі «Сумський обласний контактний центр» та виявлено проблеми, які виникають в ході роботи зі зверненнями громадян в органах державної влади.
Запропоновано шляхи вдосконалення системи роботи зі зверненнями громадян в органах державної влади. В работе исследованы отношения, возникающие в системе работы местных органов власти с обращениями граждан, в частности, на уровне Сумской областной государственной администрации. С помощью теоретико-методологических анализов определены основные понятия тa принципы организации работы с обращениями граждан в органа исполнительной власти. С использованием статистических методов анализа проанализированы организацию работы с обращениями граждан в Сумской областной государственной администрации, в том числе в Государственном учреждении «Сумской областной контактный центр» и выявлены проблемы, которые возникают в ходе работы с обращениями граждан в органах государственной власти. Предложены пути совершенствования системы работы с обращениями граждан в органах государственной власти. The paper examines the relations that arise in the system of local government with citizens' appeals, in particular, at the level of Sumy Regional State Administration. With the help of theoretical and methodological analyzes the basic concepts and principles of organization of work with citizens' appeals in the executive bodies are determined. Using statistical methods of analysis, the organization of work with citizens 'appeals in the Sumy Regional State Administration, including the State Institution "Sumy Regional Contact Center" was analyzed and the problems that arise during the work with citizens' appeals in public authorities were identified. Ways to improve the system of work with citizens' appeals in public authorities are proposed. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
China
53314656
Finland
1
Greece
529
Ireland
265821128
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
265821130
United Kingdom
752157
United States
186225221
Unknown Country
3211586
Downloads
China
1
Denmark
1
France
106629311
Germany
186225221
Indonesia
1
Italy
95859
Lithuania
2118
Netherlands
1
Poland
53314656
Russia
1
Turkey
1
Ukraine
775146412
United Kingdom
1
United States
265821129
Unknown Country
752162
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Khomitskay.pdf | 1.16 MB | Adobe PDF | 1387986875 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.