Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80167
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління персоналом як елемент забезпечення ефективної роботи Центру надання адміністративних послуг Конотопської міської ради |
Authors |
Корнієнко, Д.Г.
|
ORCID | |
Keywords |
адміністративні послуги административные услуги administrative services стандарти стандарты standards персонал personnel |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80167 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Корнієнко, Д.Г. Управління персоналом як елемент забезпечення ефективної роботи Центру надання адміністративних послуг Конотопської міської ради [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 281 - публічне управління та адміністрування / Д.Г. Корнієнко; наук. керівник Т.В. Бондар. - Суми: СумДУ, 2020. - 67 с. |
Abstract |
У роботі розглянуто теоретичні та практичні основи управління персоналом в Центрах надання адміністративних послуг.
В роботі проаналізовано теоретичні основи управління персоналом Центрів надання адміністративних послуг. Вивчено роль персоналу у впровадженні систем адміністративних послуг в органах публічної влади. Описана система управління персоналом у Центрі надання адміністративних послуг. Наведена психологічна модель поведінки при обслуговуванні споживачів Центру надання адміністративних послуг. В работе рассмотрены теоретические и практические основы управления персоналом в центрах предоставления административных услуг. В работе проанализированы теоретические основы управления персоналом центров предоставления административных услуг. Изучена роль персонала во внедрении систем административных услуг в органах публичной власти. Описанная система управления персоналом в Центре предоставления административных услуг. Приведенная психологическая модель поведения при обслуживании потребителей Центра предоставления административных услуг. The paper considers the theoretical and practical foundations of personnel management in the Centers for administrative services. The paper analyzes the theoretical foundations of personnel management of the Centers for the provision of administrative services. The role of staff in the implementation of administrative services in public authorities has been studied. The personnel management system in the Center for Administrative Services is described. The psychological model of behavior in customer service of the Center for Administrative Services is presented. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
China
6927699
Germany
1
Greece
602
Ireland
7213
Lithuania
1
Ukraine
1827327
United Kingdom
145312
United States
4947239
Unknown Country
1
Downloads
Czechia
4947240
France
46500
Germany
2966778
Japan
181
Kazakhstan
1
Lithuania
7215
Morocco
1
Netherlands
4947241
Norway
1
Poland
26844
Russia
26844
Slovakia
1
Ukraine
13855396
United Kingdom
26847
United States
13855400
Unknown Country
7213
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Korniienko_mag_rob.pdf | 1.01 MB | Adobe PDF | 40713703 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.