Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80245
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок (на прикладі ТОВ «вezCAXAPA») |
Authors |
Шалін, О. Ю.
|
ORCID | |
Keywords |
зовнішньоекономічна діяльність внешнеэкономическая деятельность foreign economic activity зовнішня торгівля внешняя торговля foreign trade стратегія підприємства стратегия предприятия enterprise strategy |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80245 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шалін, О.Ю. Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок (на прикладі ТОВ «вezCAXAPA») [Текст]: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра; спец.: 076 - Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / О.Ю. Шалін; наук. кер. К.Ю.Зубко. – Суми: СумДУ, 2020. – 38 с. |
Abstract |
В роботі проаналізована сутність зовнішньоекономічної діяльності торговельних підприємств, досліджено комплексний метод виходу підприємств харчової промисловості на зовнішній ринок.
Розроблена стратегія виходу ТОВ «вezСАХАРА» на зовнішній ринок
Розглянуто соціальну відповідальність як фактор виходу на міжнародний ринок та проблеми й пріоритети розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємств. В работе проанализирована сущность внешнеэкономической деятельности торговых предприятий, исследован комплексный метод выхода предприятий пищевой промышленности на внешний рынок. Разработанная стратегия выхода ООО «вezСАХАРА» на внешний рынок Рассмотрена социальная ответственность как фактор выхода на международный рынок, проблемы и приоритеты развития внешнеэкономической деятельности предприятий. The essence of foreign economic activity of trade enterprises is analyzed in the work, the complex method of an exit of the enterprises of the food industry on the foreign market is investigated. A strategy for VezSAKHARA LLC to enter the foreign market has been developed Social responsibility as a factor of entering the international market and problems and priorities of development of foreign economic activity of enterprises are considered. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
Austria
1
China
783
Czechia
2518
France
1
Germany
1906024095
Greece
1107011
Ireland
23773900
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
787
Poland
23773901
Ukraine
-1466833385
United Kingdom
199596
United States
-608038031
Unknown Country
1583802202
Downloads
China
62496
Czechia
399741743
Finland
399741739
France
-1946732490
Germany
1022856986
Lithuania
1
Netherlands
474935356
Poland
474935353
Russia
1
Ukraine
-544723568
United Arab Emirates
1
United Kingdom
399741719
United States
1463813383
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shalin_enterprise strategy.pdf | 641.21 kB | Adobe PDF | 2144372720 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.