Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80245
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок (на прикладі ТОВ «вezCAXAPA») |
Authors |
Шалін, О. Ю.
|
ORCID | |
Keywords |
зовнішньоекономічна діяльність внешнеэкономическая деятельность foreign economic activity зовнішня торгівля внешняя торговля foreign trade стратегія підприємства стратегия предприятия enterprise strategy |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 076 - Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80245 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шалін, О.Ю. Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок (на прикладі ТОВ «вezCAXAPA») [Текст]: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра; спец.: 076 - Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / О.Ю. Шалін; наук. кер. К.Ю.Зубко. – Суми: СумДУ, 2020. – 38 с. |
Abstract |
В роботі проаналізована сутність зовнішньоекономічної діяльності торговельних підприємств, досліджено комплексний метод виходу підприємств харчової промисловості на зовнішній ринок.
Розроблена стратегія виходу ТОВ «вezСАХАРА» на зовнішній ринок
Розглянуто соціальну відповідальність як фактор виходу на міжнародний ринок та проблеми й пріоритети розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємств. В работе проанализирована сущность внешнеэкономической деятельности торговых предприятий, исследован комплексный метод выхода предприятий пищевой промышленности на внешний рынок. Разработанная стратегия выхода ООО «вezСАХАРА» на внешний рынок Рассмотрена социальная ответственность как фактор выхода на международный рынок, проблемы и приоритеты развития внешнеэкономической деятельности предприятий. The essence of foreign economic activity of trade enterprises is analyzed in the work, the complex method of an exit of the enterprises of the food industry on the foreign market is investigated. A strategy for VezSAKHARA LLC to enter the foreign market has been developed Social responsibility as a factor of entering the international market and problems and priorities of development of foreign economic activity of enterprises are considered. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views

1

783

2518

1

1906024095

1107011

23773900

1

1

1

787

23773901

-1466833385

199596

-608038031

1583802202
Downloads

62496

399741743

399741739

-1946732490

1022856986

1

474935356

474935353

1

-544723568

1

399741719

1463813383
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shalin_enterprise strategy.pdf | 641.21 kB | Adobe PDF | 2144372720 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.