Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80261
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегічне управління діяльністю підприємства (на прикладі ПрАТ "Шосткінський хлібокомбінат")
Authors Гавриленко, Л.В.
ORCID
Keywords стратегічне управління
стратегическое управление
strategic management
стратегічний аналіз
стратегический анализ
strategic analysis
аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища
анализ внешней и внутренней среды
analysis of the external and internal environment
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80261
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Гавриленко, Л.В. Стратегічне управління діяльністю підприємства (на прикладі ПрАТ "Шосткінський хлібокомбінат") [Текст]: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра; спец.: 073 – менеджмент / Л.В. Гавриленко; наук. керівник С.З. Весперіс. – Суми: СумДУ, 2020. – 45 с.
Abstract У роботі досліджено поняття економічної сутності стратегічного управління; визначено значення стратегічного управління для підприємства. Наведено економічну характеристику ПрАТ «Шосткінський хлібокомбінат», проаналізовано фінансовий стан підприємства ПрАТ «Шосткінський хлібокомбінат»;, проведена оцінка впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства ПрАТ «Шосткінський хлібокомбінат». Розроблено заходи щодо вдосконалення стратегічного управління на підприємстві ПрАТ «Шосткінський хлібокомбінат».
В работе исследовано понятие экономической сущности стратегического управления; определено значение стратегического управления для предприятия. Представлена экономическая характеристика ЗАО «Шосткинский хлебокомбинат», проанализировано финансовое состояние предприятия ЗАО «Шосткинский хлебокомбинат»;, проведена оценка влияния факторов внешней и внутренней среды предприятия ЗАО «Шосткинский хлебокомбинат». Разработаны мероприятия по совершенствованию стратегического управления на предприятии ЗАО «Шосткинский хлебокомбинат».
The concept of economic essence of strategic management is investigated in the work; the importance of strategic management for the enterprise is determined. The economic characteristics of PJSC "Shostka bakery" are given, the financial condition of the enterprise of PJSC "Shostka bakery" is analyzed; the influence of external and internal factors of the enterprise of PJSC "Shostka bakery" is assessed. Measures have been developed to improve strategic management at the PJSC "Shostka bakery".
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ)

Views

China China
1
Czechia Czechia
183481
Germany Germany
1
Greece Greece
11462
Ireland Ireland
928911
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
-988197268
United Kingdom United Kingdom
208162042
United States United States
737579064
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Austria Austria
208162068
Belgium Belgium
1
Canada Canada
-41332300
China China
1
Czechia Czechia
-1999565505
Denmark Denmark
1
Estonia Estonia
1
Finland Finland
11957428
France France
-1702605360
Germany Germany
737579063
India India
1
Ireland Ireland
1
Israel Israel
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
737579063
Poland Poland
-1999565519
Romania Romania
1516490425
Russia Russia
-1999565517
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
11957490
Sweden Sweden
18524878
Ukraine Ukraine
-41332297
United Kingdom United Kingdom
11957415
United States United States
-1999565518
Unknown Country Unknown Country
928903

Files

File Size Format Downloads
Havrylenko_Strategic management.pdf 883.68 kB Adobe PDF 2061539320

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.