Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80299
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Комерційна діяльність торговельних структур (на прикладі ПП "Рідне міто") |
Authors |
Оникієнко, А.І.
|
ORCID | |
Keywords |
комерційна діяльність коммерческая деятельность commercial activity культура обслуговування культура обслуживания service culture стимулювання збуту стимулирование сбыта sales promotion |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 076 - Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80299 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Онікієнко, А.І. Комерційна діяльність торговельних структур (на прикладі ПП "Рідне міто") [Текст]: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра; спец.: 076 – підприємництво, торгівля та біржова діяльність / А.І. Онікієнко; наук. керівник О.М. Дериколенко. – Суми: СумДУ, 2020. – 51 с. |
Abstract |
У роботі розглянуто питання про взаємозв’язок торгівлі та етики, а також основні елементи культури обслуговування та законодавство, яке регулює процес обслуговування покупців у торгових закладах.Проведено аналіз діяльності супермаркету «Рідне місто» при здійсненні обслуговування покупців. Розроблено пропозиції та заходи, які доцільно вжити торговому підприємству для підвищення рівня обслуговування покупців. В работе рассмотрены вопросы о взаимосвязи торговли и этики, а также основные элементы культуры обслуживания и законодательство, регулирующее процесс обслуживания покупателей в торговых точках. Проведен анализ деятельности супермаркета «Родной город» при осуществлении обслуживания покупателей. Разработаны предложения и мероприятия, которые целесообразно принять торговому предприятию для повышения уровня обслуживания покупателей. The paper considers the relationship between trade and ethics, as well as the main elements of the culture of service and legislation governing the process of customer service in retail outlets. Proposals and measures have been developed that should be taken by a trading company to increase the level of customer service. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

896988

290

2177

1

1

1

1

182276

73040

1777115

1
Downloads

1

347682

1

1

896984

896989

1

1

347682

1

1777116

1

2931894

73034

2931894

1777117
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Onykiienko_commercial activity.pdf | 332.36 kB | Adobe PDF | 11980399 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.