Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80299
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Комерційна діяльність торговельних структур (на прикладі ПП "Рідне міто") |
Authors |
Оникієнко, А.І.
|
ORCID | |
Keywords |
комерційна діяльність коммерческая деятельность commercial activity культура обслуговування культура обслуживания service culture стимулювання збуту стимулирование сбыта sales promotion |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80299 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Онікієнко, А.І. Комерційна діяльність торговельних структур (на прикладі ПП "Рідне міто") [Текст]: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра; спец.: 076 – підприємництво, торгівля та біржова діяльність / А.І. Онікієнко; наук. керівник О.М. Дериколенко. – Суми: СумДУ, 2020. – 51 с. |
Abstract |
У роботі розглянуто питання про взаємозв’язок торгівлі та етики, а також основні елементи культури обслуговування та законодавство, яке регулює процес обслуговування покупців у торгових закладах.Проведено аналіз діяльності супермаркету «Рідне місто» при здійсненні обслуговування покупців. Розроблено пропозиції та заходи, які доцільно вжити торговому підприємству для підвищення рівня обслуговування покупців. В работе рассмотрены вопросы о взаимосвязи торговли и этики, а также основные элементы культуры обслуживания и законодательство, регулирующее процесс обслуживания покупателей в торговых точках. Проведен анализ деятельности супермаркета «Родной город» при осуществлении обслуживания покупателей. Разработаны предложения и мероприятия, которые целесообразно принять торговому предприятию для повышения уровня обслуживания покупателей. The paper considers the relationship between trade and ethics, as well as the main elements of the culture of service and legislation governing the process of customer service in retail outlets. Proposals and measures have been developed that should be taken by a trading company to increase the level of customer service. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
China
1
Germany
896988
Greece
290
Ireland
2177
Lithuania
1
Romania
1
Seychelles
1
Sweden
1
Ukraine
182276
United Kingdom
73040
United States
1777115
Unknown Country
1
Downloads
Belgium
1
Czechia
347682
Egypt
1
Finland
1
France
896984
Germany
896989
Latvia
1
Netherlands
1
Poland
347682
Romania
1
Switzerland
1777116
Turkey
1
Ukraine
2931894
United Kingdom
73034
United States
2931894
Unknown Country
1777117
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Onykiienko_commercial activity.pdf | 332.36 kB | Adobe PDF | 11980399 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.