Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80328
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Еколого-орієнтоване управління підприємствами в сфері торгівлі органічною продукцією (на прикладі створення еко-крамниці "ORGANIC") |
Authors |
Зайчик, К.О.
|
ORCID | |
Keywords |
екологічна відповідальність экологическая ответственность environmental responsibility стратегія розвитку стратегия развития development strategy органічна продукція органическая продукция organic products |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80328 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Зайчик, К.О. Еколого-орієнтоване управління підприємствами в сфері торгівлі органічною продукцією (на прикладі створення еко-крамниці "ORGANIC") [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 073 - менеджмент / К.О. Зайчик; наук. керівник Д.О. Смоленніков. - Суми: СумДУ, 2020. - 56 с. |
Abstract |
В роботі розглянуто особливості започаткування та управління торговельним підприємством на принципах соціальної та екологічної відповідальності. На основі використання екстраполяційного аналізу визначено прогнозовану кількість сертифікованих виробників органічної продукції на території України. Проаналізовано особливості кредитування малих підприємств, проведене бізнес-планування проєкту по створенню інтернетмагазину Еко-крамниці "ORGANIC".
Виявлено переваги співпраці постачальника з інтернет-магазином, досліджено ринок збуту органічної продукції в Сумській області. В работе рассмотрены особенности создания и управления торговым предприятием на принципах социальной и экологической ответственности. На основе использования экстраполяционные анализа определены прогнозируемое количество сертифицированных производителей органической продукции на территории Украины. Проанализированы особенности кредитования малых предприятий, проведенный бизнес-планирования проекту по созданию интернетмагазину Эко-магазина "ORGANIC". Выявлены преимущества сотрудничества поставщика с интернет-магазином, исследован рынок сбыта органической продукции в Сумской области. The peculiarities of starting and managing a trade enterprise on the principles of social and ecological responsibility are considered in the work. Based on the use of extrapolation analysis, the projected number of certified producers of organic products in Ukraine was determined. Peculiarities of lending to small enterprises are analyzed, business planning of the project on creation of the online store of the Eco-store "ORGANIC" is carried out. The advantages of the supplier's cooperation with the online store are revealed, the market of organic products in Sumy region is researched. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
China
1
Germany
1
Greece
1
Indonesia
1
Ireland
1874
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
267293
United Kingdom
12192
United States
478318
Unknown Country
1
Downloads
Finland
1
France
56271
Germany
478317
Ireland
1
Lithuania
1
Norway
1
Poland
478317
Singapore
1
South Korea
1
Ukraine
759683
United Kingdom
1
United States
759684
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zaichyk_bac_rob.pdf | 2.51 MB | Adobe PDF | 2532279 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.