Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80341
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Графен як преспективний матеріал електронної техніки |
Authors |
Ярмоленко, А.В.
|
ORCID | |
Keywords |
графен нанотрубка графіт |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80341 |
Publisher | |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ярмоленко, А.В. Графен як преспективний матеріал електронної техніки [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец.: 171 – електроніка / А.В. Ярмоленко; наук. керівник Н.І. Шумакова. – Суми: СумДУ, 2020. – 31 с. |
Abstract |
Мета кваліфікаційної роботи бакалавра полягає у проведенні аналітичного огляду літературних даних стосовно методики синтезу, вивчення властивостей, можливого застосування графену як перспективного матеріалу.
В першому розділі розповідається про загальну інформацію та історія відкриття графену. В другому розділі описано методику одержання графену та оксиду графену. В третьому розділі ідеться в яких сферах застосовується графен.
У результаті булу вияснено, що є безліч методів отримання графену, але ми виділили основні. Та не менше методів його застосування в сучасній електроніці і не тільки. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ЕлІТ) |
Views
Bulgaria
1
China
1210974
Greece
1
Ireland
3932
Lithuania
1
Netherlands
1
Seychelles
1
Singapore
1
Sweden
283
Ukraine
13398402
United Kingdom
69244
United States
7910173
Unknown Country
1
Downloads
Czechia
1044
Finland
1
France
181
Germany
497383
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
7858
Romania
1
Russia
1
Spain
34621
Ukraine
13398403
United Kingdom
497402
United States
13398400
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Yarmolenko_bac_rob.pdf | 632.42 kB | Adobe PDF | 27835298 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.