Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80345
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Стратегії маркетингу "зелених" інвестицій: основні положення та особливості |
Authors |
Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna
Liulov, Oleksii Valentynovych Us, Yana Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-6442-3684 http://orcid.org/0000-0002-4865-7306 http://orcid.org/0000-0003-1451-0450 |
Keywords |
"зелений" маркетинг "зеленый" маркетинг "green" marketing конкурентні стратегії конкурентные стратегии competitive strategies "зелені" інвестиції "зеленые" инвестиции "green" investments гендерні стереотипи гендерные стереотипы gender stereotypes |
Type | Article |
Date of Issue | 2019 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80345 |
Publisher | Тернопільський національний економічний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Пімоненко, Т.В. Стратегії маркетингу «зелених» інвестицій: основні положення та особливості [Текст] / Т.В. Пімоненко, О.В. Люльов, Я.О. Ус // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2019. - № 1. - С. 177-185. |
Abstract |
Дослідження теоретичних і практичних аспектів «зеленого» маркетингу зумовлено стрімким підвищенням рівня екологічної свідомості споживачів та їх зацікавленості у придбанні екологічно чистих та безпечних товарів і послуг. У цьому контексті проаналізовано роль екологічного фактора у підвищенні конкурентних переваг компанії. Зроблено висновок, що зростання рівня конкурентоспроможності компанії підвищує рівень зацікавленості потенційного інвестора в екологізації її діяльності. Визначено мету систематизувати конкурентні стратегії «зеленого» маркетингу для залучення «зелених» інвестицій. Окреслено, що основою маркетингу «зелених» інвестицій є не лише аналіз інвестиційної активності, розкриття потенціалу певного інвестиційного проекту, а й чітке обґрунтування прийняття рішення при розробці та реалізації екологічно спрямованих інвестиційних проектів, які сприяють передусім зменшенню викидів CO2 і рівня забруднення навколишнього природного середовища (НПС), підвищенню ефективності використання енергії та ресурсів, збереженню біорізноманіття й ін. На основі узагальнених результатів наукових праць розглянуто «зелені» інвестиції як традиційні інвестиційні заходи, в яких базові компанії певною мірою залучені до операцій, спрямованих на покращення НПС. На основі аналізу наукового доробку з окресленої тематики виокремлено основні конкурентні стратегії «зеленого» маркетингу з метою залучення «зелених» інвестицій. Зокрема, зроблено висновок, що у сучасному світі існують гендерні стереотипи, які значно впливають на поведінку споживачів, у результаті чого популяризація «зеленого» образу може по-різному сприйматися чоловіками та жінками. Встановлено, що за більш ефективного використання ресурсів деякі компанії мають можливість окупити «зелені» інвестиції, тоді як для інших створення еко-бренда є найкращим способом отримання довгострокових конкурентних переваг. За результатами дослідження стверджується, що компаніям доцільно формувати «зелену» стратегію, базуючись на гендерні стереотипи та орієнтуючись більшою мірою на гендерно нейтральну візуалізацію «зелених» товарів. Очікується, що отримані результати сприятимуть подальшому дослідженню особливостей стратегій «зеленого» маркетингу з метою залучення «зелених» інвестицій та перетворення їх у джерела конкурентних переваг. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
China
1
France
1
Germany
66484
Greece
1
Ireland
112
Japan
1
Lithuania
1
Russia
1
Serbia
1
Singapore
1
South Africa
1
Switzerland
1
Ukraine
3856
United Kingdom
5416
United States
66482
Unknown Country
1
Downloads
Canada
1
France
1
Germany
66485
Indonesia
1
Ireland
1
Lithuania
1
Poland
28899
Portugal
1
Russia
566
Sweden
41
Ukraine
66480
United Kingdom
1
United States
66488
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Pimonenko_1845-1771-1-SM.pdf | 680.59 kB | Adobe PDF | 228966 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.