Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80345
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегії маркетингу "зелених" інвестицій: основні положення та особливості
Authors Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna  
Liulov, Oleksii Valentynovych  
Us, Yana Oleksandrivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-6442-3684
http://orcid.org/0000-0002-4865-7306
http://orcid.org/0000-0003-1451-0450
Keywords "зелений" маркетинг
"зеленый" маркетинг
"green" marketing
конкурентні стратегії
конкурентные стратегии
competitive strategies
"зелені" інвестиції
"зеленые" инвестиции
"green" investments
гендерні стереотипи
гендерные стереотипы
gender stereotypes
Type Article
Date of Issue 2019
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80345
Publisher Тернопільський національний економічний університет
License Copyright not evaluated
Citation Пімоненко, Т.В. Стратегії маркетингу «зелених» інвестицій: основні положення та особливості [Текст] / Т.В. Пімоненко, О.В. Люльов, Я.О. Ус // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2019. - № 1. - С. 177-185.
Abstract Дослідження теоретичних і практичних аспектів «зеленого» маркетингу зумовлено стрімким підвищенням рівня екологічної свідомості споживачів та їх зацікавленості у придбанні екологічно чистих та безпечних товарів і послуг. У цьому контексті проаналізовано роль екологічного фактора у підвищенні конкурентних переваг компанії. Зроблено висновок, що зростання рівня конкурентоспроможності компанії підвищує рівень зацікавленості потенційного інвестора в екологізації її діяльності. Визначено мету систематизувати конкурентні стратегії «зеленого» маркетингу для залучення «зелених» інвестицій. Окреслено, що основою маркетингу «зелених» інвестицій є не лише аналіз інвестиційної активності, розкриття потенціалу певного інвестиційного проекту, а й чітке обґрунтування прийняття рішення при розробці та реалізації екологічно спрямованих інвестиційних проектів, які сприяють передусім зменшенню викидів CO2 і рівня забруднення навколишнього природного середовища (НПС), підвищенню ефективності використання енергії та ресурсів, збереженню біорізноманіття й ін. На основі узагальнених результатів наукових праць розглянуто «зелені» інвестиції як традиційні інвестиційні заходи, в яких базові компанії певною мірою залучені до операцій, спрямованих на покращення НПС. На основі аналізу наукового доробку з окресленої тематики виокремлено основні конкурентні стратегії «зеленого» маркетингу з метою залучення «зелених» інвестицій. Зокрема, зроблено висновок, що у сучасному світі існують гендерні стереотипи, які значно впливають на поведінку споживачів, у результаті чого популяризація «зеленого» образу може по-різному сприйматися чоловіками та жінками. Встановлено, що за більш ефективного використання ресурсів деякі компанії мають можливість окупити «зелені» інвестиції, тоді як для інших створення еко-бренда є найкращим способом отримання довгострокових конкурентних переваг. За результатами дослідження стверджується, що компаніям доцільно формувати «зелену» стратегію, базуючись на гендерні стереотипи та орієнтуючись більшою мірою на гендерно нейтральну візуалізацію «зелених» товарів. Очікується, що отримані результати сприятимуть подальшому дослідженню особливостей стратегій «зеленого» маркетингу з метою залучення «зелених» інвестицій та перетворення їх у джерела конкурентних переваг.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
66484
Greece Greece
1
Ireland Ireland
112
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Serbia Serbia
1
Singapore Singapore
1
South Africa South Africa
1
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
3856
United Kingdom United Kingdom
5416
United States United States
66482
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
66485
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
28899
Portugal Portugal
1
Russia Russia
566
Sweden Sweden
41
Ukraine Ukraine
66480
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
66488

Files

File Size Format Downloads
Pimonenko_1845-1771-1-SM.pdf 680.59 kB Adobe PDF 228966

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.