Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80374
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Marketing instruments to promote green investment: declining greenwashing |
Other Titles |
Маркетингові інструменти просування зелених інвестицій: мінімізація «грінвошінг» |
Authors |
Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna
Liulov, Oleksii Valentynovych Liulova, Liliia Yuriivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-6442-3684 http://orcid.org/0000-0002-4865-7306 |
Keywords |
грінвошінг гринвошинг greenwashing зелені інвестиції зеленые инвестиции green investment стейкхолдер стейкхолдер stakeholder маркетинг маркетинг marketing бренд бренд brand |
Type | Article |
Date of Issue | 2018 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80374 |
Publisher | Public higher education institution "Prydniprovs’ka State Academy of Civil Engineering and Architecture" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Pimonenko, Т. Marketing instruments to promote green investment: declining greenwashing [Текст] / Т. Pimonenko, O. Liulov, L. Liulova // Economic scopet. - 2018. - № 140. - pp. 204-213. - DOI 10.30838/ P.ES.2224.261218.204.339. |
Abstract |
У статті авторами проаналізовано та систематизовано основні передумови розвитку та просування зелених інвестицій у вітчизняній практиці. Авторами виокремлено основні параметри та особливості зелених інвестицій. Результати аналізу досвіду країн ЄС показали, що зелені інвестиції є одним із ефективних методів залучення додаткових фінансових ресурсів для підтримки зеленого зростання країни. У даному контексті авторами було виокремлено основні бар'єри, які стримують поширення зелених інвестицій в Україні, а саме: відсутність ефективного законодавчого регулювання; відсутність універсального підходу до трактування дефініції зелені інвестиції, їх класифікації, а також принципів ідентифікації зелених активів; наявний стереотип, про неприбутковість зелених інвестицій. У статті зазначено, що одним з шляхів подолання визначених бар’єрів та стимулювання розвитку інвестиційного ринку країни є використання ефективних маркетингових інструментів з метою поширення зелених інвестицій серед основних стейкхолдерів. У статті систематизовано основні маркетингові інструменти для промоції зелених інвестицій. Результати аналізу показали, що одним з факторів, які обмежують ефективність промоції зелених інвестицій – грінвошінг. У рамках дослідження грінвошінг визначається як розрив між двома поведінками: найнижчим рівнем зеленої ефективності та декларацією зеленого іміджу. У цьому випадку, з метою розвитку зеленого бренду країни, використання грінвошінг повинно бути мінімізовано через контроль державних органів. У статті авторами запропоновано закріпити на державному рівні публічне розкриття не фінансової звітності. Визначено, що ефективне функціонування ринку зелених інвестицій та ефективний набір маркетингових комунікацій промоції зелених інвестицій опосередковано матиме позитивний вплив на зелений бренд країни. У результаті це сприятиме відновленню інвестиційного клімату в країні, що у свою чергу призведе до припливу додаткових іноземних зелених інвестицій. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
-233529466
Austria
200826
Bangladesh
188932
Belgium
-523058132
Brazil
-1366337770
Canada
119737
China
-1893336070
Czechia
332897028
Denmark
71127
Ecuador
1
Estonia
154806
Ethiopia
1
Finland
-523058131
France
-523058133
Germany
-1474670392
Ghana
1
Greece
1
Hong Kong SAR China
-2132610767
Hungary
1
Iceland
1
India
-1474670384
Indonesia
43181
Iran
64341
Ireland
-233529472
Israel
1
Italy
-2132610772
Japan
768102220
Kenya
-233529474
Lithuania
-233529451
Luxembourg
1
Macao SAR China
1
Malaysia
-1474670391
Mexico
577603360
Nepal
1
Netherlands
-233529458
New Zealand
1
Nigeria
1
Norway
1
Pakistan
-233529445
Peru
132289
Philippines
1
Poland
209578
Portugal
270766082
Romania
-1366337777
Saudi Arabia
1
Singapore
2066201175
Slovakia
1
South Africa
189716
South Korea
72434
Spain
-233529432
Sri Lanka
1
Sweden
722562030
Switzerland
-233529456
Taiwan
-1366337776
Turkey
-233529476
Ukraine
212650
United Arab Emirates
1
United Kingdom
-1474670385
United States
-1474670389
Unknown Country
200597
Venezuela
270766079
Vietnam
-422818975
Downloads
Australia
-233529433
Austria
1
Brazil
-1366337769
Bulgaria
1
Canada
1960417295
China
-912365769
Denmark
1
Estonia
1
Finland
29188
France
722562027
Germany
-1474670393
India
-233529463
Indonesia
-523058128
Iran
216798
Italy
-233529452
Lithuania
-233529455
Malaysia
-523058134
Netherlands
-422818971
Peru
170954
Philippines
80772
Poland
48832
Portugal
1013
Saudi Arabia
1
Senegal
1
Singapore
-233529471
South Korea
1
Spain
120138707
Sweden
1
Switzerland
89378
Taiwan
-233529444
Turkey
-233529477
Ukraine
26876
United Kingdom
-1474670386
United States
-523058127
Unknown Country
1
Venezuela
1
Vietnam
-233529431
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Pimonenko_green_investment.pdf | 408.67 kB | Adobe PDF | -1989524157 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.