Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80610
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Глобальні цілі сталого розвитку: кейси для ухвалення управлінських рішень |
Authors |
Petrushenko, Yurii Mykolaiovych
![]() Kostiuchenko, Nadiia Mykolaivna ![]() Kotenko, Stanislav Ihorovych ![]() Литвин, Марина Валентинівна Литвин, Марина Валентиновна Lytvyn, Maryna Valentynivna Marekha, Iryna Serhiivna ![]() Mishenina, Halyna Anatoliivna Smolennikov, Denys Olehovych ![]() Skliar, Iryna Dmytrivna ![]() Tarasenko, Svitlana Viktorivna ![]() Shvindina, Hanna Oleksandrivna ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9902-7577 http://orcid.org/0000-0003-4946-4028 http://orcid.org/0000-0001-8684-0163 http://orcid.org/0000-0002-9905-7706 http://orcid.org/0000-0001-8418-051X http://orcid.org/0000-0003-0669-6523 http://orcid.org/0000-0002-4829-0559 http://orcid.org/0000-0003-0883-8361 |
Keywords |
кейси кейсы cases сталий розвиток устойчивое развитие sustainable development цілі сталого розвитку цели устойчивого развития Sustainable Development Goals |
Type | Schoolbook |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80610 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Глобальні цілі сталого розвитку: кейси для ухвалення управлінських рішень : навчальний посібник / за заг. ред. Ю.М. Петрушенка. – Суми: СумДУ, 2020. – 122 с. |
Abstract |
Запропоновані кейси поєднують у собі декілька цілей під час проведення тренінгів зі сталого розвитку: навчають структурувати інформацію і розуміти зміст окремих Цілей сталого розвитку; формують вміння визначати можливі наслідки та виявляти можливі перешкоди в досягненні Цілей сталого розвитку; показують можливості оптимального вибору та способи досягнення цілей в умовах множинності варіантів рішення. Ситуаційні вправи в поєднанні з теоретичним матеріалом, що викладається в межах тренінгу, можуть використовуватися у трьох основних напрямках: використання на початку заняття з певної Цілі сталого розвитку дозволить ознайомитися з питаннями та проблемами, які пропонується розглянути в теоретичному матеріалі; використання в кінці теоретичної частини дасть змогу зрозуміти, як можна використовувати розглянуті теоретичні моделі та підходи до розв’язання конкретних проблем; протягом всього тренінгу пояснювати проблеми, що виникають у процесі досягнення Цілей сталого розвитку, на прикладі конкретних ситуаційних вправ. Предложенные кейсы сочетают в себе несколько целей при проведении тренингов по устойчивому развитию: обучают структурировать информацию и понимать смысл отдельных Целей устойчивого развития; формируют умение определять возможные последствия и выявлять возможные препятствия в достижении Целей устойчивого развития; показывают возможности оптимального выбора и способы достижения целей в условиях множественности вариантов решения. Ситуационные упражнения в сочетании с теоретическим материалом, который излагается в рамках тренинга, могут использоваться в трех основных направлениях: использование в начале занятия по определенной Цели устойчивого развития позволит ознакомиться с вопросами и проблемами, которые предлагается рассмотреть в теоретическом материале; использование в конце теоретической части позволит понять, как можно использовать рассмотренные теоретические модели и подходы к решению конкретных проблем; в течение всего тренинга объяснять проблемы, возникающие в процессе достижения Целей устойчивого развития, на примере конкретных ситуационных упражнений. The proposed cases combine several goals during sustainable development training: teach to structure information and understand the content of Sustainable Development Goals; form the ability to identify possible consequences and obstacles to achieving the Sustainable Development Goals; show the possibilities of optimal choice and ways to achieve goals in terms of multiple solutions. There are three main areas to use cases in combination with theoretical material: provide cases at the beginning of the lesson on a specific Sustainable Development Goal will allow getting acquainted with the issues and problems that are proposed to be considered in the theoretical material; the use of the theoretical part at the end will allow understanding how it is possible to use the considered theoretical models and approaches to the solution of concrete problems; throughout the training to explain the problems that arise in the process of achieving the Sustainable Development Goals, on the example of specific situational exercises. |
Appears in Collections: |
Навчальні видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

-2005416324

1

1

1482518982

-145533741

432710

1

95257

1

-145533742

1665

1

-373513153

1

1

-1757259092

82953

1335538862

1771081367

1920995603

1552440228
Downloads

1

-2005416323

16249

-145533739

-1090853792

1

1

1

1

16255

167309

1

399

-373513152

1

1409418594

1

127034

122342536

1771081334

1920995598

1552440227
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sustainable_Development_Goals.pdf | 1.83 MB | Adobe PDF | -1133678759 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.