Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80805
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз використання мобільних додатків в стратегіях бренд-менеджменту служби крові
Authors Khomenko, Liliia Mykolaivna  
Saher, Liudmyla Yuriivna  
Liubchak, Vladyslav Viktorovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5690-1105
http://orcid.org/0000-0002-5628-5477
http://orcid.org/0000-0003-0352-4355
Keywords маркетинговий менедмжент
маркетинговый менеджмент
marketing management
служба крові
служба крови
blood service
маркетингова програма
marketing program
Type Conference Papers
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80805
Publisher Київський національний торговельно-економічний університет
License Copyright not evaluated
Citation Хоменко Л.М. Аналіз використання мобільних додатків в стратегіях бренд-менеджменту служби крові / Л.М. Хоменко, Л.Ю. Сагер, В.В. Любчак // Бренд-менеджмент: маркетингові технології: тези доп. IІ Міжн. наук.-практ. конф. (м. Київ, 11 червня 2020 р.) – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. – С. 146-148.
Abstract Мета роботи – проаналізувати маркетингові програми у службах крові країн з високим індексом людського розвитку для розроблення ефективної програми утримання донорів для малих та середніх підприємств служби крові. В службі крові світу використовується велика кількість інструментів маркетингових комунікацій: прямий маркетинг, паблік рилейшнз, реклама та стимулювання збуту. Було проаналізовано маркетингові програми служб крові у 9 країнах із високим індексом людського розвитку та визначено інструменти маркетингових комунікацій, які вони використовують для досягнення своїх цілей. Таким чином, служба крові повинна використовувати комбінацію різних інструментів маркетингу, щоб утримати існуючих донорів крові. Для первинних донорів, щоб заохотити повторне пожертвування, доцільно розробити посвідчення донора, наклейку на телефон "Я донор" та листівку з інформацією про вигоди для донора та основні вказівки щодо його поведінки. Після другого здавання крові бажано подарувати брелок із групою крові та білети в кіно чи театр. За 5, 10, 25 та 50 здачі крові можна використовувати поштові подяки та сертифікати від спонсорів. Для нагадування бажано використовувати сайт, соціальні мережі та мобільний додаток. Відгуки можна отримувати через дзвінки та анкети електронною поштою. Про факт використання крові слід повідомити через SMS або повідомлення на Viber / Telegram / WhatsApp. Доцільно проводити донорську діяльність раз на місяць: конкурси малюнків, віршів або пісень про щдачу крові. Також можна вибрати кращого донора та пропагандиста. Для донорів, які здавали кров більше 25 разів, можна організовувати пікніки, піші прогулянки тощо.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Belgium Belgium
1
Canada Canada
157774814
China China
497
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1902756479
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
99
Poland Poland
975655
Slovenia Slovenia
1
Ukraine Ukraine
-1554135183
United Kingdom United Kingdom
12736929
United States United States
-1554135172
Unknown Country Unknown Country
65657312

Downloads

France France
-1847018491
Germany Germany
1049820446
India India
1
Italy Italy
6512
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
-1847018484
United Kingdom United Kingdom
2444479
United States United States
-1554135173
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Khomenko_marketing_management.pdf 327.55 kB Adobe PDF 99066591

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.