Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80805
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз використання мобільних додатків в стратегіях бренд-менеджменту служби крові |
Authors |
Khomenko, Liliia Mykolaivna
![]() Saher, Liudmyla Yuriivna ![]() Liubchak, Vladyslav Viktorovych ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5690-1105 http://orcid.org/0000-0002-5628-5477 http://orcid.org/0000-0003-0352-4355 |
Keywords |
маркетинговий менедмжент маркетинговый менеджмент marketing management служба крові служба крови blood service маркетингова програма marketing program |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80805 |
Publisher | Київський національний торговельно-економічний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Хоменко Л.М. Аналіз використання мобільних додатків в стратегіях бренд-менеджменту служби крові / Л.М. Хоменко, Л.Ю. Сагер, В.В. Любчак // Бренд-менеджмент: маркетингові технології: тези доп. IІ Міжн. наук.-практ. конф. (м. Київ, 11 червня 2020 р.) – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. – С. 146-148. |
Abstract |
Мета роботи – проаналізувати маркетингові програми у службах крові країн з високим індексом людського розвитку для розроблення ефективної програми утримання донорів для малих та середніх підприємств служби крові. В службі крові світу використовується велика кількість інструментів маркетингових комунікацій: прямий маркетинг, паблік рилейшнз, реклама та стимулювання збуту. Було проаналізовано маркетингові програми служб крові у 9 країнах із високим індексом людського розвитку та визначено інструменти маркетингових комунікацій, які вони використовують для досягнення своїх цілей. Таким чином, служба крові повинна використовувати комбінацію різних інструментів маркетингу, щоб утримати існуючих донорів крові. Для первинних донорів, щоб заохотити повторне пожертвування, доцільно розробити посвідчення донора, наклейку на телефон "Я донор" та листівку з інформацією про вигоди для донора та основні вказівки щодо його поведінки. Після другого здавання крові бажано подарувати брелок із групою крові та білети в кіно чи театр. За 5, 10, 25 та 50 здачі крові можна використовувати поштові подяки та сертифікати від спонсорів. Для нагадування бажано використовувати сайт, соціальні мережі та мобільний додаток. Відгуки можна отримувати через дзвінки та анкети електронною поштою. Про факт використання крові слід повідомити через SMS або повідомлення на Viber / Telegram / WhatsApp. Доцільно проводити донорську діяльність раз на місяць: конкурси малюнків, віршів або пісень про щдачу крові. Також можна вибрати кращого донора та пропагандиста. Для донорів, які здавали кров більше 25 разів, можна організовувати пікніки, піші прогулянки тощо. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

157774814

497

1

1

1

1

1902756479

1

99

975655

1

-1554135183

12736929

-1554135172

-2002394433
Downloads

-1847018491

1049820446

1

6512

1

1

1

1

-1847018484

2444479

-1554135173

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Khomenko_marketing_management.pdf | 327.55 kB | Adobe PDF | 99066591 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.