Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80848
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Підходи до формування маркетингової стратегії банку |
Authors |
Vasylieva, Tetiana Anatoliivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0635-7978 |
Keywords |
маркетинг банку bank`s marketing маркетингова стратегія marketing strategy управління банком bank management бренд brand |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80848 |
Publisher | Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Васильєва, Т.А. Підходи до формування маркетингової стратегії банку [Текст] / Т.А. Васильєва // Бізнесінформ. – 2012. – № 3 (410). – С. 218-220. |
Abstract |
Метою статті є аналіз існуючих етапів формування маркетингової стратегії та визначення на їх основі сучасних підходів щодо формування маркетингової стратегії в банківській сфері. The purpose of the article is to analyze the existing stages of formation of marketing strategy and determine on their basis modern approaches to the formation of marketing strategy in the banking sector. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

254

1

1

88029

5628

2428

35697

1
Downloads

1

1

1656

1

1

1

1

1

19064

1

132043
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vasilyeva_approaches.pdf | 176.52 kB | Adobe PDF | 152771 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.