Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80945
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості використання інтернет-маркетингу українськими компаніями |
Authors |
Колесник, А.А.
Letunovska, Nataliia Yevhenivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8207-9178 |
Keywords |
інструменти інтернет-маркетингу инструменты интернет-маркетинга internet marketing tools e-mail маркетинг e-mail marketing банерна реклама баннерная реклама banner advertising контекстна реклама контекстная реклама contextual advertising SEO-оптимізація SEO-оптимизация SEO optimization |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80945 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Колесник А. А., Летуновська Н. Є. Особливості використання інтернет-маркетингу українськими компаніями // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених імені професора Балацького О. Ф. Суми : СумДУ, 2020. С. 319-321. |
Abstract |
У тезах викладені результати кабінетного дослідження щодо використання інструментів інтернет-маркетингу в діяльності вітчизняних компаній. Охарактеризовані основні інструменти та особливості їх використання. Наведений приклад української компанії UAmade, що активно застосовує для просування своїх товарів інструменти інтернет-маркетингу. В тезисах изложены результаты кабинетного исследования касаемо использования инструментов интернет-маркетинга в деятельности отечественных компаний. Дана характеристика основных инструментов и особенностей их использования. Приведен пример украинской компании UAmade, которая активно использует для продвижения своих товаров инструменты интернет-маркетинга. The abstracts present the results of an office study on the use of Internet marketing tools in the activities of domestic companies. The main tools and features of their use are described. An example is given of the Ukrainian company UAmade, which actively uses Internet marketing tools to promote its products. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
China
87
Czechia
1
France
1
Germany
12148
Greece
1
Indonesia
1
Ireland
685
Lithuania
1
Slovenia
1
Ukraine
1122991
United Kingdom
3786
United States
5185215
Unknown Country
32646
Downloads
Germany
1
Lithuania
1
Poland
1
Singapore
1
Ukraine
2840513
United Kingdom
1
United States
5185216
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kolesnyk_Letunovska_internet_marketing.pdf | 123.92 kB | Adobe PDF | 8025734 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.