Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81019
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | User Satisfaction on Social Media Profile of E-sports Organization |
Other Titles |
Задоволеність користувачів профілем організації кіберспорту в соціальних мережах |
Authors |
Lukowicz, K.
Strzelecki, A. |
ORCID | |
Keywords |
кіберспорт профіль соціальної мережі задоволення комп’ютерні ігри соціальний медіа маркетинг e-sport social media profile satisfaction computer games social media marketing |
Type | Article |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81019 |
Publisher | Sumy State University |
License | Creative Commons Attribution 4.0 International License |
Citation | Lukowicz, K., & Strzelecki, A. (2020). User Satisfaction on Social Media Profile of E-sports Organization. Marketing and Management of Innovations, 4, 61-75. http://doi.org/10.21272/mmi.2020.4-05 |
Abstract |
У статті висвітлено особливості розвитку кіберспорту, як однієї з найбільш прогресивних галузей сучасних розваг. Авторами зазначено, що низка факторів сприяє стрімкому розвитку кіберспорту, серед яких: легкий доступ до трансляції матчів, безкоштовні кіберспортивні ігри, задоволення від перегляду улюблених матчів тощо. Зростаюча кількість турнірів (організованих як онлайн, так і в найбільших спортивних залах світу) зумовлює зростання інтересу до даного виду спорту серед осіб похилого віку. Авторами відмічено, що на ряду із розважальними аспектами, кіберспорт відкриває значні можливості для бізнесу. Так, ефективне використання соціальних мереж дозволяє інвесторам повертати свої влкадення у короткостроковій перспективі. У статті проаналізувано рівень задоволеності користувачів профілями кіберспортивних організацій, команд та гравців у соціальних мережах. У ході дослідження висвітлено основні аспекти кіберспорту, соціальних мереж та ведення соціального медіа маркетингу кіберспортивними організаціями. Головною метою статті є визначення сили впливу сприйняття інформативності профілю, розважальних аспектів, ідентифікації з організацією та гравцями, а також рівня задоволеності на готовність користувачів слідкувати та рекомендувати профіль кіберспортивної організації в соціальних мережах. Для досягнення поставленої мети побудовано модель на основі згенерованих даних про профілі обраних компаній у соціальних мережах. Оцінювання параметрів моделі
здійснено за допомогою методу найменших квадратів. Підгрунтям дослідження стали результати онлайн-опитування 209 любителів кіберспорту в Польщі (як гравці, так і глядачі). Для аналізу панельних даних використано програмне забезпечення SmartPLS 3. Результати дослідження свідчать про те, що найбільший вплив на рівень задоволеності користувачів має інтеграція з організацією та гравцями, рівень сприйняття інформації про розважальних аспекти профілю. При цьому рівень задоволеності впливає на бажання користувачів слідувати та рекомендувати профіль кіберспортивної організації у соціальних мережах. Авторами наголошено, що отримані результати сприяють кращому розумінню маркетингової діяльності в соціальних мережах щодо ведення профілів кіберспортивних організацій. Таким
чином, результати дослідження мають практичне значення і можуть бути прийняті до впровадження організаціями, командами та гравцями кіберспорту. E-sport is one of the most rapidly growing branches of modern entertainment. Many factors influence this rapid progress such as easy access to the broadcast of matches, free e-sport games, or enjoying the favourite match are just a few of them. Moreover, the regularly growing number of tournaments organized (both online and hosted in the largest sports halls in the world) makes more and more older people interested in this phenomenon. Apart from the pure entertainment aspect, electronic sports offer great business opportunities. Proper use of social media allows generating high financial results for investors. The paper is dedicated to the user’s satisfaction from using social media profiles of e-sport organizations, teams, and players. The research covers the basic information about e-sport, social media, and e-marketing forms on social media for e-sport organizations. This work aims to assess the factors influencing the feeling of satisfaction with the use of the social media profile. The purpose of this study is to investigate the influence of Perceived Profile Usefulness, Perceived Entertainment, Identification with Organization and Players, and satisfaction on users’ Intention to Follow and Recommend social media profile of e-sport organization. The study tested and used the model in the context of social media profiles. The partial least square method of structural equation modelling is employed to test the proposed research model. The study utilizes an online survey to obtain data from 209 Polish e-sport enthusiasts (both players and spectators). The data set was analyzed using SmartPLS 3 software. The obtained results showed that the best predictor of users’ Satisfaction is Integration with Organization and Players, followed by Perceived Entertainment. Satisfaction predicts users’ Intention to Follow and Recommend the social media profile of e-sport organization. The findings improve understanding regarding the marketing actions in e-sport’s social media profiles, and this work is therefore of particular interest to e-sport organizations, e-sport teams, and e-sport players. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

935051912

1

1

170513

466581563

495089088

-1050660762

1

466581565

1560924465

-1936488576

1965479393

-2112995561

-964011190

935051916

1

1965479392

1

-964011168

354944870

-2112995563

2107702524

1

-964011186

1

-2112995566

452345246

1

-585818741

1656854767

1

1

1

1106038373

86423

1

1438463417

57872

179809

1

1106038376

1438463423

1

1

1

1560924470

1

-2112995558

65704

1807991479

1

1

1656854785

1

2107702542

1735720470

-1503092284

935051918

1106038367

1106038377

-1271518734

421990144
Downloads

1609734515

1

-2112995569

-2112995567

1

1

1438463422

1

67107

1

1947057795

466581564

72387

-1050660759

1106038368

1560924463

1

-964011167

-224597384

163528851

1

104799

1

1

188448

667503174

1

1

2107702550

1739775352

2107702526

1

1

1521235959

1438463424

1

1

-2112995557

1

140839

667503172

-2112995559

2107702509

1

1656854786

-1050660757

268415

-1346487510

1965479389

1

-2112995565

-2112995560

192053

2107702537
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Lukowicz_mmi_2020_4.pdf | 653.52 kB | Adobe PDF | 476662876 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.