Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81165
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | До проблеми визначення емоційно-оцінної сутності сучасного рекламного тексту |
Authors |
Zaitseva, Stanislava Stanislavivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6994-884X |
Keywords |
рекламний текст, рекламный текст advertising text |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81165 |
Publisher | |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Зайцева, С. С. До проблеми визначення емоційно-оцінної сутності сучасного рекламного тексту // Ученые записки Таврического национального университета им. В.И. Вернадского. Серия Филология. Социальные коммуникации. – 2012. – Т.25 (64). – № 4. Ч. 1. – С. 193-196. |
Abstract |
Стаття присвячена визначенню емоційно-оцінної сутності рекламного тексту
з позиції споживача реклами. Особлива увага звертається на з’ясування позитивності і негативності сучасних рекламних текстів, що впливає на аксіологічний баланс/дисбаланс у медіапросторі Статья посвящена определению эмоционально-оценочной сущности рекламного текста с позиции потребителя рекламы. Особое внимание обращается на выяснение позитивности и негативности современных рекламных текстов, что влияет на аксиологический баланс/дисбаланс в медиапространстве. The article is devoted to the determination of the emotional-valuation essence of modern advertising text from the position of a consumer. Special attention is paid to the ascertainment of positiveness and negativeness of modern advertising texts. It influences the axiological balance/imbalance in media space. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

90

1

595

1

23

8686

2652

41453

1
Downloads

180

1

1

17353

1

53503
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zaitseva_do-problemi-viznachennya.pdf | 650.88 kB | Adobe PDF | 71039 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.