Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81442
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Міжнародне колаборативне онлайн навчання: нова парадигма вищої освіти |
Authors |
Krasulia, Alla Viktorivna
Shvindina, Hanna Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-2048-1879 http://orcid.org/0000-0003-0883-8361 |
Keywords |
колаборативне навчання коллаборативное обучение collaborative learning віртуальна мобільність виртуальная мобильность virtual mobility міжкультурна компетентність межкультурная компетентность intercultural competence дигітальна педагогіка дигитальная педагогика digital pedagogy глобальний віртуальний клас глобальный виртуальный класс Global Virtual Classroom |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81442 |
Publisher | Національний авіаційний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Красуля А. В., Швіндіна Г. О. Міжнародне колаборативне онлайн навчання: нова парадигма вищої освіти // Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. конф. з актуальних проблем філології у ВНЗ галузевого спрямування, м. Київ, 20-21 листоп. 2020 р. Київ, 2020. С. 170–173. |
Abstract |
У матеріалі схарактеризовано сутність та окреслено організаційно-методичні засади міжнародного колаборативного онлайн навчання, обґрунтовано доцільність застосування принципів дигітальної педагогіки для розвитку міжкультурних фахових компетентностей та формування цифрових навичок, подано приклад ефективного впровадження віртуальної мобільності у Сумському державному університеті у форматі сертифікованих курсів академмобільності за типом "Глобальний віртуальний клас" для студентів та викладачів. В материале охарактеризована сущность и намечены организационно-методические основы международного колаборативного онлайн обучения, обоснована целесообразность применения принципов дигитальной педагогики для развития межкультурных профессиональных компетенций и формирования цифровых навыков, приведен пример эффективного внедрения виртуальной мобильности в Сумском государственном университете в формате сертифицированных курсов академмобильности по типу "Глобальный виртуальный класс" для студентов и преподавателей. The paper focuses on the essence and outlines the organizational and methodological foundations of Collaborative Online International Learning; substantiates the feasibility of applying the principles of digital pedagogy for the development of intercultural professional competencies and digital skills; gives an example of effective implementation of certified virtual academic mobility in the format of a Global Virtual Classroom for Sumy State University students and teachers. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Belgium
1
China
1657
Finland
25212793
Germany
363860
Greece
1
Ireland
8785312
Japan
1
Latvia
158905
Lithuania
1
Netherlands
380
Sweden
716207152
Ukraine
-1961946953
United Kingdom
97217970
United States
-1961946952
Unknown Country
-1839284853
Downloads
Belgium
1
Brazil
1
China
122660
Czechia
1
Georgia
1
Germany
-665302284
India
1
Japan
1
Latvia
27045
Poland
363869
Switzerland
1
Turkey
1
Ukraine
124205644
United Kingdom
1
United States
-1961946954
Unknown Country
-1839284850
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Krasulia_collaborative_learning.pdf | 314.93 kB | Adobe PDF | -46847565 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.