Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81634
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Емотивність як антропоцентричний лінгвальний потенціал сторітелінгу у формуванні цінностей бренду |
Authors |
Ushchapovska, Iryna Vasylivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9746-5581 |
Keywords |
бренд brand сторітелінг сторителлинг storytelling історія бренду история брендаа brand story наратив нарратив narative емотивність эмотивность emotivity |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81634 |
Publisher | Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ущаповська І.В. Емотивність як антропоцентричний лінгвальний потенціал сторітелінгу у формуванні цінностей бренду [Текст] / І.В. Ущаповська // Інноваційний потенціал сучасної освіти та науки: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 29 травня 2020 р.). – Київ: НПУ им. М.П. Драгоманова, 2020. – С. 256-260. |
Abstract |
Коли бренд представлений у контексті наративу, а не в традиційній торговій формі (де основна увага приділяється продажу), у розумінні споживачів він набуває нового значення. Замість того, щоб отримати статистичні дані та економічні характеристики бренду, вони мають змогу дізнатися про нього за допомогою оповідання. Лінгвальний потенціал сторітелінгу сприяє розвитку образного мислення, що полегшує уявлення споживачів про те, як бренд може вписатися в їхнє життя. Когда бренд представлен в контексте нарратива, а не в традиционной торговой форме (где основное внимание уделяется продажи), в понимании потребителей он приобретает новое значение. Вместо того, чтобы получить статистические данные и экономические характеристики бренда, они могут узнать о нем с помощью рассказа. Лингвальный потенциал сторителлинга способствует развитию образного мышления, облегчает представление потребителей о том, как бренд может вписаться в их жизни. When a brand is presented in the context of a narrative, rather than in the traditional form of trade (where the focus is on sales), it acquires a new meaning in consumers' perception. Instead of getting statistics and economic characteristics of the brand, they have the opportunity to learn about it through a story. The lingual potential of storytelling promotes the development of figurative thinking, which facilitates consumers' understanding of how a brand can fit into their lives. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

-1978451119

1

1

-1735721473

1

786049

1

1760119579

286423

34947

83

1

1507955529

207222952

-1735721474

1
Downloads

1

53637241

1

1

-1735721475

786051

1

1

286424

-479657717

1

-698828207

34943

-698828208

-698828209
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ushchapovska_storytelling.pdf | 206.86 kB | Adobe PDF | 37848145 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.