Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81635
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Назва бренду: до визначення маркетингових та лінгвістичних характеристик
Authors Ushchapovska, Iryna Vasylivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9746-5581
Keywords бренд
brand
бренд-комунікація
бренд-коммуникация
brand communication
назва бренду
название бренда
brand name
неймінг
нейминг
naming
мова бренду
язык бренда
brand language
Type Conference Papers
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81635
Publisher Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
License Copyright not evaluated
Citation Ущаповська І.В. Назва бренду: до визначення маркетингових та лінгвістичних характеристик [Текст] / І.В. Ущаповська // Освіта та наука: пам'ятаючи про минуле, творимо майбутнє: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 23–25 вересня 2020 р.). - Київ: НПУ им. М.П. Драгоманова, 2020. – С. 268-271.
Abstract Назва є важливим комунікатором бренду, а лінгвістичні аспекти дозволяють надавати назві нового семантичного відтінку. Маркетинг проєктує назви, а лінгвістика у свою чергу надає комплекс інструментів для створення цих назв з метою впливу на свідомість споживача. Отже, у процесі створення назви бренду виявляється зв’язок маркетингу та лінгвістики. Назві бренду притаманний збіг основних маркетингових та лінгвістичних функцій, що підтверджує її двоаспектність як функціонально-смислової єдності мови бренду.
Название является важным коммуникатором бренда, а лингвистические аспекты позволяют предоставлять названии нового семантического оттенка. Маркетинг проектирует названия, а лингвистика в свою очередь предоставляет комплекс инструментов для создания этих названий с целью воздействия на сознание потребителя. Итак, в процессе создания названия бренда проявляется связь маркетинга и лингвистики. Имени бренда присущ совпадение основных маркетинговых и лингвистических функций, подтверждает ее двоаспектность как функционально-смыслового единства языка бренда.
The name is an important communicator of the brand, and linguistic aspects allow to give the name a new semantic nuance. Marketing designs names and linguistics in turn provides a set of tools to create these names to influence consumer consciousness. Thus, in the process of creating a brand name, the connection between marketing and linguistics is revealed. The brand name is characterized by the coincidence of basic marketing and linguistic functions, which confirms its ambiguity as a functional and semantic unity of the brand language.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Belgium Belgium
1
China China
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
4674210
Latvia Latvia
1425
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
405709
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
199346841
United Kingdom United Kingdom
405707
United States United States
104245492
Unknown Country Unknown Country
32919476

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
1
Czechia Czechia
32919478
Finland Finland
1
France France
32919478
Germany Germany
56694815
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Latvia Latvia
9144142
Lithuania Lithuania
31815
Morocco Morocco
1
Poland Poland
32919477
Russia Russia
120662
Slovakia Slovakia
9144136
Ukraine Ukraine
199346842
United Kingdom United Kingdom
78858
United States United States
199346840
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Ushchapovska_brand.pdf 196.26 kB Adobe PDF 572666550

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.