Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81692
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Бізнес-рішення в екосистемі компанії: інформаційні стратегії економічної конкуренції
Authors Рибалка, І.М.
ORCID
Keywords економіка
экономика
economy
бізнес-одиниця
бизнес-единица
business unit
інформація
информация
information
Type Masters thesis
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81692
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Рибалка І. М. Бізнес-рішення в екосистемі компанії: інформаційні стратегії економічної конкуренції : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 051 - економіка / наук. кер. В. В. Сабадаш. Суми : СумДУ, 2020. 48 с.
Abstract У 1-му розділі роботи "Ризики й невизначеність бізнес-середовища: фактори й особливості прояву" проведено аналіз ключовихфакторів невизначеності й ризику глобального бізнес-середовища в умовах економічної рецесії, а саме: означено нові виклики, їх характер і особливості прояву/впливу на бізнес-одиниці; визначено вплив невизначеності й ризиків; виявлено характер взаємодії економічних бізнес-одиниць (компаній) у конкурентному "падаючому" ринковому середовищі за таких умов (рецесії, пандемії, згортання ділової активності). У 2-му розділі роботи "Інформація, як ключовий ресурс глобального бізнес-середовища" наведено результати досліджень проблемсучасного інформаційного бізнес-середовища – таких елементів, як "пост-правда", "феномен Кассандри", "фейкова інформація", "інсайдерська інформація", "інформаційний шум" тощо. Означено вплив різних видів/типів інформації на прийняття компаніями бізнес-рішень і розроблення стратегій конкуренції; також наведено критерії оцінювання "цінності/корисності" інформації, як ресурсу. У 3-му розділі "Дослідження ризику, невизначеності й інформаційного ресурсу у контексті прийняття бізнес-рішень" проведено оцінювання і надано хараткристики показників/критеріїв якості інформації, яка залучається бізнес-одиницями до процесіврозроблення, обгрунтування, прийняття й реалізації бізнес-рішень. Подано опис сучасних тактик і стратегій компаній в умовах "інформаційних протистоянь/війн" для конкурентної боротьби на ринках.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
China China
1
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
189
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
51998
Ukraine Ukraine
8026
United Kingdom United Kingdom
1814
United States United States
41958
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

France France
31921
Germany Germany
1
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
51996
United Kingdom United Kingdom
41959
United States United States
51997

Files

File Size Format Downloads
Rybalka_mag_rob.pdf 1.16 MB Adobe PDF 177879

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.