Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81693
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Бізнес-проект у соціальних мережах: інноваційні технології розширення економічних можливостей
Authors Радько, С.О.
ORCID
Keywords бізнес
бизнес
business
економічний показник
экономический показатель
economic indicator
соціальна мережа
социальная сеть
social network
Type Masters thesis
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81693
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Радько С. О. Бізнес-проект у соціальних мережах: інноваційні технології розширення економічних можливостей : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 051 - економіка / наук. кер. В. В. Сабадаш. Суми : СумДУ, 2020. 51 с.
Abstract Мета роботи – дослідження економічних можливостей соціальних мереж, як бізнес-майданчика, і розроблення бізнес-проекту для реалізації на інноваційному маркетплейсі. Об’єкт дослідження – бізнес-процеси трейдингу в соціальних мережах, як ресурси нових бізнес-можливостей. Предмет дослідження – економічні відносини, що виникають між економічними суб’єктами при веденні бізнесу у соціальних мережах. Відповідно до визначеної мети, у роботі вирішено такі завдання: визначено сутність соціальних медіа та їх види; досліджено соціальні мережі (СМ), як платформу для бізнесу; проведено аналіз та визначено переваги і недоліки соціального медіа маркетингу; виведено універсальну маркетингову стратегію для підприємців у СМ; досліджено мотивацію бізнесу до виходу в СМ; проведено аналіз проблеми оподаткування бізнесу в СМ; сформовано алгоритм створення сторінки для бізнесу у мережі Instagram; запропоновано алгоритм просування і підтримки бізнес-проекту в СМ. Наукова й практична новизна одержаних результатів полягає у такому: - у роботі розроблено авторський бізнес-проект і запропонована відповідна маркетингова стратегія його просування в Instagram, що, на відміну від існуючих, базуються на використанні інноваційного інструментарію і враховують особливості обраного маркетплейсу для реалізації алгоритму просування й підтримки бізнес-проекту в довгостроковій перспективі.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

China China
9323623
France France
1
Greece Greece
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
3540
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
13191
Russia Russia
1
Seychelles Seychelles
1
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
414000
United Kingdom United Kingdom
172097
United States United States
18647249
Unknown Country Unknown Country
413999

Downloads

China China
13190
Finland Finland
1274
France France
2205772
Germany Germany
51785
India India
1
Indonesia Indonesia
1
Netherlands Netherlands
13195
Poland Poland
18647245
Russia Russia
72
Ukraine Ukraine
8306788
United Kingdom United Kingdom
172098
United States United States
18647246
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Radko_mag_rob.pdf 916.77 kB Adobe PDF 48058668

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.