Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81748
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління бізнес-процесами в туристичній галузі: вплив пандемії COVID-19 |
Other Titles |
Business process management in tourism: the impact of the COVID-19 pandemic |
Authors |
Liulov, Oleksii Valentynovych
Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Хаба, А.П. Us, Yana Oleksandrivna Гусейнадзе, К.Р. огли |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-4865-7306 http://orcid.org/0000-0001-6442-3684 http://orcid.org/0000-0003-1451-0450 |
Keywords |
бібліометричний аналіз економічне зростання внутрішній автомобільний туризм пандемія туризм COVID-19 economic growth tourism bibliometric analysis internal automobile tourism pandemic tourism |
Type | Article |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81748 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Люльов О. В., Пімоненко Т. В., Хаба А. П., Ус Я. О., Гусейнадзе К. Р. огли Управління бізнес-процесами в туристичній галузі: вплив пандемії COVID-19 // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. 2020. № 3. С. 239−246. DOI: 10.21272/1817-9215.2020.3-26 |
Abstract |
Туристична діяльність являється однією із найбільш прибуткових та динамічних галузей економіки.
Однак, спалах пандемії COVID-19 та введення карантинних обмежень спричинили масштабні збитки та
критичне зниження попиту та пропозиції у туристичному секторі. При цьому спад туристичної діяльності провокує подальшу рецесію в умовах економічного, соціального та політичного напруження. Таким чином, актуальність вирішення даної наукової проблеми полягає в необхідності розробки нової стратегії щодо якісної зміни та удосконалення бізнес-процесів у туристичній галузі для інтенсифікації зусиль у відновленні туристичного сектору України. Основною метою проведеного дослідження є побудова
прогнозу розвитку туристичної галузі України під час пандемії COVID-19 на основі даних про переміщення
транспортними засобами користувачів Apple продукції в межах України. У дослідженні побудовано
прогноз за двома сценаріями розвитку туристичної діяльності, а саме: 1) без введення карантинних
обмежень; 2) враховуючи набуття чинності карантинних обмежень на пересування. Методичним
інструментарієм проведеного дослідження стала інтегрована модель авторегресії ковзаючого середнього
(ARIMA). Об’єктом дослідження обрано запити жителів України у прокладені маршрутів транспортними
засобами з 13 січня 2020 року по 09 травня 2020 року. Програмне забезпечення Eviews 11 SV стало
інструментарієм для практичної реалізації усіх етапів даного дослідження. За отриманими результатами
емпіричного аналізу встановлено, що за умови введених карантинних обмежень, відновлення туристичного сектору матиме незначну позитивну тенденцію. Таким чином, у роботі автори наголосили на необхідності підвищення конкурентоспроможності ринку туризму за рахунок формування нових пропозицій, забезпечення високого рівня гігієни та безпеки, залучення інноваційних методів управління, активного використання сучасних інформаційних технологій, тощо. Результати проведеного дослідження можуть бути основою для проведення подальших досліджень, присвячених побудові стратегії розвитку
туристичного сектору України. Tourism is considered to be one of the most profitable and dynamic sectors of the economy. However, the outbreak of the COVID-19 pandemic and the following quarantine restrictions have caused substantial losses and a critical decline in supply and demand in the tourism sector. Furthermore, the mentioned above provokes a further recession in conditions of economic, social and political tension. Therefore, the urgency of solving this scientific problem lies in need to develop a new strategy for qualitative change and improvement of business processes in the tourism industry. Consequently, it will allow intensifying the efforts to restore the tourism sector of Ukraine. The primary purpose of the study is conducting the forecast of the tourism industry development in Ukraine during the pandemic COVID-19. There were two scenarios considered to build the forecast of tourism activity: 1) without the quarantine restrictions; 2) taking into account the quarantine restrictions on movement. The integrated model of moving average autoregression (ARIMA) became a methodological tool of the conducted research. The object of the study was the Ukraine resident’s requests on the traffic routes from January 13, 2020, to May 09, 2020. Eviews 11 SV software has become a tool for the practical implementation of all stages of this study. According to the results of empirical analysis, the recovery of the tourism sector will have a slightly positive trend in case of the quarantine restrictions. Thus, the authors emphasized the need to increase the tourism market competitiveness through the introducing the new proposals, ensuring a high level of hygiene and safety, attracting innovative management methods, active using the modern information technology, etc. The study results are considered to be the basis for further research on building a strategy for tourism recovery in Ukraine. |
Appears in Collections: |
Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024) |
Views
Austria
1
China
1
Germany
1
Greece
1
Indonesia
1
Ireland
16811
Japan
1
Lithuania
1733
Singapore
1
Spain
1
Ukraine
54656764
United Kingdom
938741
United States
463067212
Unknown Country
655020122
Downloads
Austria
1
France
1
Germany
54656762
Gibraltar
1
Indonesia
1
Ireland
1
Lithuania
1
Russia
1
Spain
5647516
Turkey
314062
Ukraine
54656765
United Kingdom
938743
United States
271114300
Unknown Country
136338853
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Lyulyov_tourism_COVID.pdf | 487.42 kB | Adobe PDF | 523667008 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.