Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81774
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Improving approaches to promoting business on the Internet
Other Titles Удосконалення підходів до просування бізнесу в Інтернеті
Authors Ngoh Sondi Doris,
ORCID
Keywords бізнес
бизнес
business
методи просування
методы продвижения
promoting methods
соціальні медіа
социальные медиа
social media
Type Masters thesis
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81774
Publisher Sumy State University
License Copyright not evaluated
Citation Ngoh Sondi Doris Improving approaches to promoting business on the Internet : master's thesis : specialty 073 - management / supervisors : B. L. Kovalov, L. Hens. Sumy : Sumy State University, 2020. 46 p.
Abstract Перший розділ "Теоретичний аналіз основних термінів" зосереджений на огляді існуючої літератури в соціальних мережах щодо маркетингових стратегій, просування бізнесу та реклами бізнесу. Другий розділ "Методи реклами бізнесу в Інтернеті" зосереджується на практичній частині маркетингу соціальних медіа за допомогою Instagram, різних методах маркетингу соціальних медіа, націлюванні на маркетинг соціальних медіа, копірайтингу як частині соціальних медіа. У третьому розділі "Аналіз використання методів просування бізнесу в Інтернеті та їх вдосконалення" було проведено опитування з метою аналізу сучасного етапу використання різних методів просування бізнесу в Інтернеті його власниками. За результатами було висловлено пропозиції щодо вдосконалення методів просування бізнесу в Інтернеті. Науковою новизною отриманих результатів є унікальні дані, отримані в результаті опитування власників бізнесу з Камеруну та України та рекомендації, складені на його основі. Результати магістерської роботи можуть бути використані представниками МСП для покращення результатів просування бізнесу в Інтернеті.
The first chapter “Theoretical analysis of main terms” is concentrated on reviewing the existing literature of social media for marketing strategies, promotion of businesses and advertising of businesses. The second chapter “Methods of advertising of business on the Internet” focuses on the practical part of the social media marketing using Instagram, different methods of social media marketing, targeting as social media marketing, copywriting as a part of social media. In the third chapter “Analysis of the use of methods of promoting business on the Internet and their improvement” a survey was conducted to analyze the current stage of using different methods of promoting a business on the Internet by its business owners. Based on the results, suggestions were made on how to improve the methods of promoting a business on the Internet. The scientific novelty of the obtained results is a unique data received via a survey of business owners from Cameroon and Ukraine and the recommendations which were made on its base. The results of the master's work can be used by representatives of SMEs to improve the results of promoting business on the Internet.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
Australia Australia
1078207425
Azerbaijan Azerbaijan
1
Brazil Brazil
603430685
Canada Canada
152546
China China
1839679855
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
France France
1
Germany Germany
1155248835
Greece Greece
5156862
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
India India
1
Indonesia Indonesia
-1636920952
Iran Iran
1
Ireland Ireland
603430687
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
603430686
Nepal Nepal
1
Netherlands Netherlands
1056
Nigeria Nigeria
128830
Norway Norway
1
Pakistan Pakistan
1839679866
Philippines Philippines
451250514
Poland Poland
4021
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Singapore Singapore
1839679864
South Africa South Africa
1839679863
Sweden Sweden
17576
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
783059044
United Kingdom United Kingdom
-281666495
United States United States
451250513
Unknown Country Unknown Country
1839679849
Vietnam Vietnam
1839679860

Downloads

Azerbaijan Azerbaijan
208
Brazil Brazil
1
Canada Canada
1
China China
1839679856
France France
4025
Germany Germany
1155248834
Ghana Ghana
280210
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
India India
1839679858
Indonesia Indonesia
1839679865
Ireland Ireland
1791331120
Japan Japan
1
Latvia Latvia
108938206
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
634
Nepal Nepal
1
Netherlands Netherlands
1
Nigeria Nigeria
1
Philippines Philippines
451250515
Poland Poland
38670954
Portugal Portugal
1060
Romania Romania
1
South Africa South Africa
1
South Korea South Korea
13538768
Taiwan Taiwan
1839679854
Ukraine Ukraine
1276568217
United Kingdom United Kingdom
1039848515
United States United States
451250516
Unknown Country Unknown Country
115876
Vietnam Vietnam
783059046

Files

File Size Format Downloads
Ngoh_Sondi_Doris_mag_rob.pdf 1.02 MB Adobe PDF 1583924259

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.