Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81774
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Improving approaches to promoting business on the Internet |
Other Titles |
Удосконалення підходів до просування бізнесу в Інтернеті |
Authors |
Ngoh Sondi Doris,
|
ORCID | |
Keywords |
бізнес бизнес business методи просування методы продвижения promoting methods соціальні медіа социальные медиа social media |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81774 |
Publisher | Sumy State University |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ngoh Sondi Doris Improving approaches to promoting business on the Internet : master's thesis : specialty 073 - management / supervisors : B. L. Kovalov, L. Hens. Sumy : Sumy State University, 2020. 46 p. |
Abstract |
Перший розділ "Теоретичний аналіз основних термінів" зосереджений на огляді існуючої літератури в соціальних мережах щодо маркетингових стратегій, просування бізнесу та реклами бізнесу.
Другий розділ "Методи реклами бізнесу в Інтернеті" зосереджується на практичній частині маркетингу соціальних медіа за допомогою Instagram, різних методах маркетингу соціальних медіа, націлюванні на маркетинг соціальних медіа, копірайтингу як частині соціальних медіа.
У третьому розділі "Аналіз використання методів просування бізнесу в Інтернеті та їх вдосконалення" було проведено опитування з метою аналізу сучасного етапу використання різних методів просування бізнесу в Інтернеті його власниками. За результатами було висловлено пропозиції щодо вдосконалення методів просування бізнесу в Інтернеті.
Науковою новизною отриманих результатів є унікальні дані, отримані в результаті опитування власників бізнесу з Камеруну та України та рекомендації, складені на його основі.
Результати магістерської роботи можуть бути використані представниками МСП для покращення результатів просування бізнесу в Інтернеті. The first chapter “Theoretical analysis of main terms” is concentrated on reviewing the existing literature of social media for marketing strategies, promotion of businesses and advertising of businesses. The second chapter “Methods of advertising of business on the Internet” focuses on the practical part of the social media marketing using Instagram, different methods of social media marketing, targeting as social media marketing, copywriting as a part of social media. In the third chapter “Analysis of the use of methods of promoting business on the Internet and their improvement” a survey was conducted to analyze the current stage of using different methods of promoting a business on the Internet by its business owners. Based on the results, suggestions were made on how to improve the methods of promoting a business on the Internet. The scientific novelty of the obtained results is a unique data received via a survey of business owners from Cameroon and Ukraine and the recommendations which were made on its base. The results of the master's work can be used by representatives of SMEs to improve the results of promoting business on the Internet. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
Argentina
1
Australia
1078207425
Azerbaijan
1
Brazil
603430685
Canada
152546
China
1839679855
Côte d’Ivoire
1
France
1
Germany
1155248835
Greece
5156862
Hong Kong SAR China
1
India
1
Indonesia
-1636920952
Iran
1
Ireland
603430687
Italy
1
Lithuania
1
Malaysia
603430686
Nepal
1
Netherlands
1056
Nigeria
128830
Norway
1
Pakistan
1839679866
Philippines
451250514
Poland
4021
Saudi Arabia
1
Singapore
1839679864
South Africa
1839679863
Sweden
17576
Thailand
1
Ukraine
783059044
United Kingdom
-281666495
United States
451250513
Unknown Country
1839679849
Vietnam
1839679860
Downloads
Azerbaijan
208
Brazil
1
Canada
1
China
1839679856
France
4025
Germany
1155248834
Ghana
280210
Hong Kong SAR China
1
India
1839679858
Indonesia
1839679865
Ireland
1791331120
Japan
1
Latvia
108938206
Lithuania
1
Malaysia
634
Nepal
1
Netherlands
1
Nigeria
1
Philippines
451250515
Poland
38670954
Portugal
1060
Romania
1
South Africa
1
South Korea
13538768
Taiwan
1839679854
Ukraine
1276568217
United Kingdom
1039848515
United States
451250516
Unknown Country
115876
Vietnam
783059046
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ngoh_Sondi_Doris_mag_rob.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | 1583924259 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.