Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81776
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Management of business promotion for small company |
Other Titles |
Управління просуванням бізнесу малого підприємства |
Authors |
Hassan Rukayat В.,
|
ORCID | |
Keywords |
просування бізнесу продвижение бизнеса вusiness promotion стратегія аналізу середовища та ситуації стратегия анализа среды и ситуации environment and situation analysis strategy стратегічні цілі стратегические цели strategic goals |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81776 |
Publisher | Sumy State University |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Hassan Rukayat В. Management of business promotion for small company : master's thesis : specialty 073 - management / supervisors : Yu. M. Derevianko, L. Hens. Sumy : Sumy State University, 2020. 68 p. |
Abstract |
Метою дипломної роботи є розробка плану управління просуванням бізнесу компанії, що спеціалізується. Ми досліджували, як забезпечити вигідну роботу компанії протягом багатьох років.
Відповідно до мети завдання дослідження:
- Отримати знання про поведінку клієнтів та їх цінності краще, ніж інші компанії.
- Просувати свої послуги та товари, а також відрізнятися від конкурентів.
- Це охоплення цільових сегментів споживачів, надання їм унікальних послуг та продуктів та формування довготривалих відносин з лояльними клієнтами.
- Забезпечити прибуткову діяльність компанії протягом багатьох років.
- Залучення більшої кількості клієнтів та уваги в соціальних мережах. The aim of the Thesis is to develop the Business promotion management plan of the case company. We investigated how to ensure the profitable operation of the company for many years. According to the aim the research task is: - Gain knowledge of customer behaviour and their values better than other companies. - Promote their services and products, as well as differ from competitors. - Is to reach the target customer segments, provide them with unique services and products and form long-term relationships with loyal customers. - To ensure the profitable operation of the company for many years. - Attracting more customers and social media attention. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1241122780
Austria
1
Canada
1
China
-1322727692
Czechia
1
Côte d’Ivoire
1
Finland
1
Germany
185676
Greece
46142
Hong Kong SAR China
1441345
India
1761893615
Indonesia
1
Iran
1
Ireland
158675429
Jordan
1
Kenya
2013629211
Lithuania
1
Malaysia
107211
Netherlands
850
New Zealand
1
Nigeria
1
Pakistan
131468
Papua New Guinea
1
Philippines
609448974
South Africa
-1526872124
Sri Lanka
1993609175
Sweden
16676
Taiwan
1
Trinidad & Tobago
1
Ukraine
224382061
United Kingdom
1993609169
United States
-69807797
Unknown Country
-1600858943
Vietnam
46144
Downloads
Australia
29718133
Austria
1
China
-1322727691
Germany
1
India
164720
Indonesia
1
Ireland
23699
Lithuania
1
Malawi
1
Nigeria
1
Philippines
-1322727689
South Africa
1
Sri Lanka
1
Sweden
1
Ukraine
46847
United Kingdom
1508135754
United States
-1322727693
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Hassan_Rukayat_B_mag_rob.pdf | 897.85 kB | Adobe PDF | 1864873386 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.