Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81845
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення збутової політики підприємства в онлайн середовищі |
Authors |
Писаренко, К.О.
|
ORCID | |
Keywords |
онлайн-середовище онлайн-среда online environment збутова політика сбытовая политика sales policy маркетплейс marketplace маркетингові заходи маркетинговые мероприятия marketing activities просування продвижение promotion стратегія компанії стратегия компании company strategy |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81845 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Писаренко К. О. Удосконалення збутової політики підприємства в онлайн середовищі : робота на здобуття кваліфікаційного рівня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. М. Г. Мінченко. Суми : Сумський державний університет, 2020. 51 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування застосуванням сучасних та інноваційних методів просування продукції в онлайн-середовищі, для успішної реалізації товарів і послуг та знаходження нових альтернативних каналів збуту.
Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних і практичних рекомендацій удосконалення збутової політики підприємства в онлайн-середовищі.
Завдання роботи: визначити цілі, завдання та основні елементи збутової політики підприємства в онлайн-середовищі; систематизувати існуючі методи та інструменти маркетингу в просуванні продукції в онлайн-середовищі, визначити переваги та недоліки їх застосування; обґрунтувати переваги використання альтернативного маркетингу на сучасному ринку; провести аналіз існуючих методів просування на підприємстві ТОВ «Чернігів Пекедж»; здійснити оцінювання та обґрунтування вибору інструментів для привернення споживачів; проаналізувати потенціал та виявлення характеристик аудиторії ТОВ «Чернігів Пекедж»; розробити модель виведення компанії ТОВ «Чернігів Пекедж» на маркетплейс Пром.юа; запропонувати маркетингову стратегію для компанії ТОВ «Чернігів Пекедж» (вихід на маркетплейс Пром.юа).
Об’єктом дослідження є підприємство ТОВ «Чернігів Пекедж», яке займається виробництвом і продажем брендованих поліетиленових пакетів. Предметом дослідження є теорія і практика застосування інноваційних методів просування компанії в сучасних умовах. Методи дослідження – класифікація, порівняння, аналіз, систематизація, узагальнення.
Наукова новизна дослідження: обґрунтовано, що інноваційні методи просування продукції в онлайн-середовищі в умовах різкого ускладнення збуту і загострення конкуренції стають важливим інструментом впливу на ринок; виявлено особливості застосування на практиці сучасних і інноваційних методів просування продукції підприємства в онлайн-середовищі; запропоновані рекомендації щодо удосконалення методики проведення маркетингових комунікацій з застосуванням інноваційних методів просування в онлайн-середовищі і з урахуванням специфіки товарів, тенденцій ринку і характером основних потреб споживачів; досліджено інноваційні технології та обґрунтовано необхідність їх впровадження в онлайн середовищі; розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності на основі проведених маркетингових комунікацій, що дозволило визначити положення компанії на ринку, визначити шляхи його розвитку в онлайн-середовищі; розроблено рекомендації щодо виходу підприємства на маркетплейс Пром.юа, виходячи із специфіки організації.
Практична значущість дослідження полягає в розробці комплексної програми просування товарів і послуг компанії в онлайн-середовищі. Було проаналізовано ринок споживачів товарів і послуг з урахуванням специфіки організації. Складено ряд практичних рекомендацій, який може дозволити ефективність маркетингових комунікацій компанії. Дана робота може бути використана підприємством для підвищення ефективності маркетингових комунікацій в онлайн-середовищі. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
China
-1356554745
France
1
Germany
76864970
Greece
1
Indonesia
1
Ireland
-504937073
Lithuania
1
Russia
198168159
Ukraine
208500928
United Kingdom
1535250354
United States
208500930
Unknown Country
66908
Downloads
Belarus
1
Belgium
1
Bulgaria
1
Canada
1
Chile
1
China
1350960809
Cyprus
1
Czechia
1809220618
Finland
43115231
France
-1859975641
Germany
-1275608007
Indonesia
1
Ireland
76864950
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
1690887124
Norway
1
Poland
16213320
Romania
1
Russia
707141112
Saudi Arabia
1
Singapore
1
Slovakia
1
Turkey
1
Ukraine
208500929
United Kingdom
1809220619
United States
208500927
Unknown Country
8624
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Pysarenko_mag_rob.pdf | 1.28 MB | Adobe PDF | 490083334 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.