Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81845
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення збутової політики підприємства в онлайн середовищі
Authors Писаренко, К.О.
ORCID
Keywords онлайн-середовище
онлайн-среда
online environment
збутова політика
сбытовая политика
sales policy
маркетплейс
marketplace
маркетингові заходи
маркетинговые мероприятия
marketing activities
просування
продвижение
promotion
стратегія компанії
стратегия компании
company strategy
Type Masters thesis
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81845
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Писаренко К. О. Удосконалення збутової політики підприємства в онлайн середовищі : робота на здобуття кваліфікаційного рівня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. М. Г. Мінченко. Суми : Сумський державний університет, 2020. 51 с.
Abstract Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування застосуванням сучасних та інноваційних методів просування продукції в онлайн-середовищі, для успішної реалізації товарів і послуг та знаходження нових альтернативних каналів збуту. Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних і практичних рекомендацій удосконалення збутової політики підприємства в онлайн-середовищі. Завдання роботи: визначити цілі, завдання та основні елементи збутової політики підприємства в онлайн-середовищі; систематизувати існуючі методи та інструменти маркетингу в просуванні продукції в онлайн-середовищі, визначити переваги та недоліки їх застосування; обґрунтувати переваги використання альтернативного маркетингу на сучасному ринку; провести аналіз існуючих методів просування на підприємстві ТОВ «Чернігів Пекедж»; здійснити оцінювання та обґрунтування вибору інструментів для привернення споживачів; проаналізувати потенціал та виявлення характеристик аудиторії ТОВ «Чернігів Пекедж»; розробити модель виведення компанії ТОВ «Чернігів Пекедж» на маркетплейс Пром.юа; запропонувати маркетингову стратегію для компанії ТОВ «Чернігів Пекедж» (вихід на маркетплейс Пром.юа). Об’єктом дослідження є підприємство ТОВ «Чернігів Пекедж», яке займається виробництвом і продажем брендованих поліетиленових пакетів. Предметом дослідження є теорія і практика застосування інноваційних методів просування компанії в сучасних умовах. Методи дослідження – класифікація, порівняння, аналіз, систематизація, узагальнення. Наукова новизна дослідження: обґрунтовано, що інноваційні методи просування продукції в онлайн-середовищі в умовах різкого ускладнення збуту і загострення конкуренції стають важливим інструментом впливу на ринок; виявлено особливості застосування на практиці сучасних і інноваційних методів просування продукції підприємства в онлайн-середовищі; запропоновані рекомендації щодо удосконалення методики проведення маркетингових комунікацій з застосуванням інноваційних методів просування в онлайн-середовищі і з урахуванням специфіки товарів, тенденцій ринку і характером основних потреб споживачів; досліджено інноваційні технології та обґрунтовано необхідність їх впровадження в онлайн середовищі; розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності на основі проведених маркетингових комунікацій, що дозволило визначити положення компанії на ринку, визначити шляхи його розвитку в онлайн-середовищі; розроблено рекомендації щодо виходу підприємства на маркетплейс Пром.юа, виходячи із специфіки організації. Практична значущість дослідження полягає в розробці комплексної програми просування товарів і послуг компанії в онлайн-середовищі. Було проаналізовано ринок споживачів товарів і послуг з урахуванням специфіки організації. Складено ряд практичних рекомендацій, який може дозволити ефективність маркетингових комунікацій компанії. Дана робота може бути використана підприємством для підвищення ефективності маркетингових комунікацій в онлайн-середовищі.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

China China
-1356554745
France France
1
Germany Germany
76864970
Greece Greece
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
-504937073
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
198168159
Ukraine Ukraine
208500928
United Kingdom United Kingdom
1535250354
United States United States
208500930
Unknown Country Unknown Country
66908

Downloads

Belarus Belarus
1
Belgium Belgium
1
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
1
Chile Chile
1
China China
1350960809
Cyprus Cyprus
1
Czechia Czechia
1809220618
Finland Finland
43115231
France France
-1859975641
Germany Germany
-1275608007
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
76864950
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1690887124
Norway Norway
1
Poland Poland
16213320
Romania Romania
1
Russia Russia
707141112
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
208500929
United Kingdom United Kingdom
1809220619
United States United States
208500927
Unknown Country Unknown Country
8624

Files

File Size Format Downloads
Pysarenko_mag_rob.pdf 1.28 MB Adobe PDF 490083334

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.