Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81850
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розроблення заходів формування лояльності клієнтів у ресторанній сфері
Authors Солдатенко, Д.О.
ORCID
Keywords маркетингові заходи
маркетинговые мероприятия
marketing activities
лояльність клієнтів
лояльность клиентов
customer loyalty
бізнес
бизнес
business
конкуренція
конкуренция
competition
Type Masters thesis
Speciality 075 - Маркетинг
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81850
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Солдатенко Д. О. Розроблення заходів формування лояльності клієнтів у ресторанній сфері : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. Л. О. Сигида. Суми : Сумський державний університет, 2020. 39 с.
Abstract Ситуація на ринку постійно змінюється: потреби споживача змінюється, конкуренти вдосконалюють свій товар та поліпшують сервіс надання послуг. Саме дані фактори являються рушійною силою для вдосконалення сервісу обслуговування, якості надання послуги. В таких умовах збереження власних позицій на ринку потребує створення конкурентної переваги, що актуалізує дослідження, які проводяться з питань маркетингу в ресторанному бізнесі.Об’єктом дослідження є ресторан “THE GALLIARD” в місті Дубаї. Предметом дослідження є специфіка та методи формування лояльності споживача до закладу громадського харчування.Актуальність теми полягає в визначенні способів утримання своїх позицій, в умовах високої конкуренції на ринку. Маркетинг — один з найвпливовіших способів роботи на ці фактори. Метою дослідження є розроблення конкретних пропозицій для ресторану “THE GALLIARD”, спрямованих на створення та підвищення лояльності клієнта до бренду, та збільшити в такий спосіб прибуток в поточному та перспективному періодах. Для досягнення поставленої мети в даній роботі виокремимо наступні завдання дослідження: - розкриття теоретичних аспектів маркетингу в ресторанному бізнесі; - аналіз поточної ситуації на ринку; - вивчення сучасного стану щодо прибутковості діяльності підприємств харчової промисловості в Дубаї; - розробка конкретні пропозиція для формування лояльності серед клієнтів ресторану “THE GALLIARD” - формування рекомендації на майбутнє. Теоретичною та методологічною основою даної роботи є аналітичні огляди видань, статистичні дані, дослідження вчених, офіційна сторінка сайту закладу та аккаунти в соціальних мережах.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
Belgium Belgium
1
China China
743
Germany Germany
-1214161462
Greece Greece
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
152230
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1494365
Romania Romania
1
Singapore Singapore
-1690712019
Ukraine Ukraine
-39041911
United Kingdom United Kingdom
16837002
United States United States
913543256
Unknown Country Unknown Country
-1922767264

Downloads

Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
Czechia Czechia
33720
Denmark Denmark
1
Estonia Estonia
1
Finland Finland
152232
France France
411319696
Germany Germany
1128001571
Hungary Hungary
1
India India
1
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
411319699
Norway Norway
1
Poland Poland
214078348
Romania Romania
10402084
Russia Russia
1128001571
Singapore Singapore
1
Spain Spain
1128001572
Turkey Turkey
92957
Ukraine Ukraine
-1922767263
United Kingdom United Kingdom
608561049
United States United States
-1922767265
Unknown Country Unknown Country
8005

Files

File Size Format Downloads
Soldatenko_mag_rob.pdf 9.47 MB Adobe PDF 1194437986

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.