Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81850
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розроблення заходів формування лояльності клієнтів у ресторанній сфері |
Authors |
Солдатенко, Д.О.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингові заходи маркетинговые мероприятия marketing activities лояльність клієнтів лояльность клиентов customer loyalty бізнес бизнес business конкуренція конкуренция competition |
Type | Masters thesis |
Speciality | 075 - Маркетинг |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81850 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Солдатенко Д. О. Розроблення заходів формування лояльності клієнтів у ресторанній сфері : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. Л. О. Сигида. Суми : Сумський державний університет, 2020. 39 с. |
Abstract |
Ситуація на ринку постійно змінюється: потреби споживача змінюється, конкуренти вдосконалюють свій товар та поліпшують сервіс надання послуг. Саме дані фактори являються рушійною силою для вдосконалення сервісу обслуговування, якості надання послуги. В таких умовах збереження власних
позицій на ринку потребує створення конкурентної переваги, що актуалізує дослідження, які проводяться з питань маркетингу в ресторанному бізнесі.Об’єктом дослідження є ресторан “THE GALLIARD” в місті Дубаї.
Предметом дослідження є специфіка та методи формування лояльності споживача до закладу громадського харчування.Актуальність теми полягає в визначенні способів утримання своїх позицій, в умовах високої конкуренції на ринку. Маркетинг — один з найвпливовіших способів роботи на ці фактори.
Метою дослідження є розроблення конкретних пропозицій для ресторану “THE GALLIARD”, спрямованих на створення та підвищення лояльності клієнта до бренду, та збільшити в такий спосіб прибуток в
поточному та перспективному періодах.
Для досягнення поставленої мети в даній роботі виокремимо наступні завдання дослідження:
- розкриття теоретичних аспектів маркетингу в ресторанному бізнесі;
- аналіз поточної ситуації на ринку;
- вивчення сучасного стану щодо прибутковості діяльності підприємств харчової промисловості в Дубаї;
- розробка конкретні пропозиція для формування лояльності серед клієнтів ресторану “THE GALLIARD”
- формування рекомендації на майбутнє.
Теоретичною та методологічною основою даної роботи є аналітичні огляди видань, статистичні дані, дослідження вчених, офіційна сторінка сайту закладу та аккаунти в соціальних мережах. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

743

-1214161462

1

1

152230

1

1494365

1

-1690712019

-39041911

16837002

913543256

-1922767264
Downloads

1

1

33720

1

1

152232

411319696

1128001571

1

1

1

1

411319699

1

214078348

10402084

1128001571

1

1128001572

92957

-1922767263

608561049

-1922767265

8005
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Soldatenko_mag_rob.pdf | 9.47 MB | Adobe PDF | 1194437986 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.