Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81853
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Контент-маркетинг: моушн, фото та графічний дизайн |
Authors |
Шафорост, Ю.В.
|
ORCID | |
Keywords |
контент-маркетинг content marketing просування продвижение promotion фотоматеріал фотоматериал photo material відеоматеріал видеоматериал video material медіа-контент медиа-контент media content графічний дизайн графический дизайн graphic design соціальна мережа социальная сеть social network |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81853 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шафорост Ю. В. Контент-маркетинг: моушн, фото та графічний дизайн : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. О. С. Квілінський. Суми : Сумський державний університет, 2020. 62 с. |
Abstract |
У сучасному бізнес-середовищі контент-маркетинг є ефективним інструментом масштабування та промоції компанії як на вітчизняному так і на зарубіжному ринках. Слід відмітити, що іноземні компанії впроваджують контент-маркетинг як основну стратегію їх розвитку та функціонування, що формує передумови розширення ринку збуту, знаходження своєї цільової аудиторії, отримання зворотного зв’язку та швидкої адаптації відповідно до змін запитів споживачів. Об’єктом дослідження є соціальна сторінка в Instagram дизайн-студії “Eighth Studio”.
Предметом дослідження є специфіка створення контенту в соціальній мережі Instagram для дизайн-студії “Eighth Studio”.
Метою і завданням дослідження є аналіз та формування ефективного плану з медіа-контентом (моушн, фото та графічного дизайну) для просування сторінки дизайн-студії.
Для досягнення поставленої мети в даній роботі виокремимо наступні завдання:
- розкриття поняття контент-маркетингу як інструмента для просування компанії;
- дослідження актуальності використання контент-маркетингу у сферах бізнесу;
- аналіз соціальних мереж як сучасних інструментів контент-маркетингу;
- дослідження соціальної мережі Instagram як платформи для просування компанії;
- проведення аналізу роботи моушн-студії та її продукції;
- розроблення актуального плану з контентом для соціальної сторінки в “Instagram”.
Теоретичною та методичною основою роботи є аналітичні огляди видань, статистічні дані, дослідження вчених, офіційна сторінка сайту студії, офіційна сторінка профілю студії в Instagram. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
Austria
400643185
Belgium
1
China
1
Germany
-1007861047
Greece
1
Ireland
-1026538968
Italy
7265
Japan
1
Lithuania
-1993166934
Mongolia
1
Netherlands
-1843465392
Poland
1
Russia
7053149
Singapore
1
Ukraine
1639423185
United Kingdom
789261203
United States
-1831702581
Unknown Country
208649
Downloads
Austria
1
Finland
1
France
92194982
Germany
35433753
Indonesia
-571170983
Moldova
35433766
Netherlands
1
Poland
14106298
Russia
1637295
Saudi Arabia
1
Ukraine
-1007861049
United Kingdom
1
United States
-571170984
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shaforost_mag_rob.pdf | 2.65 MB | Adobe PDF | -1971396917 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.