Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81855
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Візуалізація конкурентних переваг підприємства, як стратегічний напрямок виходу на новий ринок
Authors Шепілов, Д.О.
ORCID
Keywords ідентичність бренду
идентичность бренда
brand identity
новий товар
новый товар
new product
новий ринок
новый рынок
new market
конкурентні переваги
конкурентные преимущества
competitive advantages
візуалізація бізнесу
визуализация бизнеса
business visualization
Type Masters thesis
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81855
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Шепілов Д. О. Візуалізація конкурентних переваг підприємства, як стратегічний напрямок виходу на новий ринок : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. М. Г. Мінченко. Суми : Сумський державний університет, 2020. 48 с.
Abstract Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування застосуванням сучасних та інноваційних методів візуалізація конкурентних переваг підприємства, як стратегічний напрямок виходу на новий ринок (ідентифікації бренду, який впливає на конкурентоспроможність підприємства, його імідж, та на процес реалізації асортименту товарного ряду, якість клієнтури та партнерів). Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних і практичних рекомендацій щодо візуалізації конкурентних переваг підприємства, як стратегічного напрямку виходу на новий ринок. Завдання роботи: визначити особливості формування та реалізації маркетингових стратегій на етапі виведення нового товару на ринок; дослідити cутність та основні етапи розробки та виведення нового товару на ринок; проаналізувати особливості ринку квітів в Україні (маркетингову складову); визначити та охарактеризувати учасників ринку квітів в Україні; виокремити базові інструменти просування на ринку квітів України у секторі роздрібної торгівлі; надати критичну оцінку фірмовому стилю компаній квіткового ринку; розробити єдиний візуальний стиль для підприємства, яке планує виходити на новий ринок; запропонували авторські рекомендації щодо розробки та впровадження нового товару на ринок. Об’єктом дослідження є мережа квіткових магазинів, зареєстрованих ФОП СІМАЧЕНКО І.М., під назвою «Холідей», далі просто «Холідей», або «підприємство». Предметом дослідження є теорія і практика застосуванням сучасних та інноваційних методів візуалізація конкурентних переваг підприємства, як стратегічний напрямок виходу на новий ринок. Методи дослідження – аналіз літературних джерел, аналіз і синтез, статистичні методи, метод порівнянь. Наукова новизна дослідження: виділено кілька підходів до визначення терміну «новий товар». Оптимальним, є підхід, при якому можна виділити чотири рівні новизни товару; розглянуто технологію виведення нових товарів на ринок. Технологія включає в себе 4 стадії: аналіз комплексу маркетингу, тест на привабливість для ринку, оцінка економічної ефективності виведення товару, вибір каналів збуту; під час написання всієї кваліфікованої роботи вирішувалося головне завдання компанії – виведення нового товару підприємства на ринок; розробка рекомендацій по створенню іміджу (візуальна складова) на основі розробки стрижневої і розширеної ідентичності бренду з врахуванням місця та статусу компанії на ринку; визначення ефективності фірмових носіїв бренду компанії (фірмовий знак, фірмові носії, пакувальна продукція, оформлення ділової документації). Практична значущість дослідження полягає в тому, що запропоновані рекомендації по розробці і впровадженню нового товару на ринок можуть бути використані для підвищення ефективності роботи відділу маркетингу і апарату збуту, як на даному підприємстві, так і зі схожою сферою діяльності.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Bulgaria Bulgaria
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
1262210149
Greece Greece
1
Ireland Ireland
46232
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
285666188
Poland Poland
1
Russia Russia
214
Singapore Singapore
561291477
Ukraine Ukraine
773938175
United Kingdom United Kingdom
2101069
United States United States
561291475
Unknown Country Unknown Country
8244930

Downloads

Belgium Belgium
1262210148
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
8878
Czechia Czechia
1262210156
Finland Finland
368459
France France
83060401
Georgia Georgia
1
Germany Germany
561291472
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
-1770915490
Italy Italy
2101083
Japan Japan
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Latvia Latvia
945984
Lithuania Lithuania
92438
Moldova Moldova
25559
Netherlands Netherlands
1262210158
Poland Poland
-1770915493
Romania Romania
1262210146
Russia Russia
53134200
Spain Spain
285666199
Switzerland Switzerland
1
Taiwan Taiwan
1
Turkey Turkey
46229
Ukraine Ukraine
-840177376
United Kingdom United Kingdom
1262210150
United States United States
-840177379
Unknown Country Unknown Country
1262210157

Files

File Size Format Downloads
Shepilov_mag_rob.pdf 1.26 MB Adobe PDF -957151210

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.