Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81855
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Візуалізація конкурентних переваг підприємства, як стратегічний напрямок виходу на новий ринок |
Authors |
Шепілов, Д.О.
|
ORCID | |
Keywords |
ідентичність бренду идентичность бренда brand identity новий товар новый товар new product новий ринок новый рынок new market конкурентні переваги конкурентные преимущества competitive advantages візуалізація бізнесу визуализация бизнеса business visualization |
Type | Masters thesis |
Speciality | 075 - Маркетинг |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81855 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шепілов Д. О. Візуалізація конкурентних переваг підприємства, як стратегічний напрямок виходу на новий ринок : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. М. Г. Мінченко. Суми : Сумський державний університет, 2020. 48 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування застосуванням сучасних та інноваційних методів візуалізація конкурентних переваг підприємства, як стратегічний напрямок виходу на новий ринок (ідентифікації бренду, який впливає на конкурентоспроможність підприємства, його імідж, та на процес реалізації асортименту товарного ряду, якість клієнтури та партнерів).
Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних і практичних рекомендацій щодо візуалізації конкурентних переваг підприємства, як стратегічного напрямку виходу на новий ринок.
Завдання роботи: визначити особливості формування та реалізації маркетингових стратегій на етапі виведення нового товару на ринок; дослідити cутність та основні етапи розробки та виведення нового товару на ринок; проаналізувати особливості ринку квітів в Україні (маркетингову складову); визначити та охарактеризувати учасників ринку квітів в Україні; виокремити базові інструменти просування на ринку квітів України у секторі роздрібної торгівлі; надати критичну оцінку фірмовому стилю компаній квіткового ринку; розробити єдиний візуальний стиль для підприємства, яке планує виходити на новий ринок; запропонували авторські рекомендації щодо розробки та впровадження нового товару на ринок.
Об’єктом дослідження є мережа квіткових магазинів, зареєстрованих ФОП СІМАЧЕНКО І.М., під назвою «Холідей», далі просто «Холідей», або «підприємство». Предметом дослідження є теорія і практика застосуванням сучасних та інноваційних методів візуалізація конкурентних переваг підприємства, як стратегічний напрямок виходу на новий ринок. Методи дослідження – аналіз літературних джерел, аналіз і синтез, статистичні методи, метод порівнянь.
Наукова новизна дослідження: виділено кілька підходів до визначення терміну «новий товар».
Оптимальним, є підхід, при якому можна виділити чотири рівні новизни товару; розглянуто технологію виведення нових товарів на ринок. Технологія включає в себе 4 стадії: аналіз комплексу маркетингу, тест на привабливість для ринку, оцінка економічної ефективності виведення товару, вибір каналів збуту; під час написання всієї кваліфікованої роботи вирішувалося головне завдання компанії – виведення нового товару підприємства на ринок; розробка рекомендацій по створенню іміджу (візуальна складова) на основі розробки стрижневої і розширеної ідентичності бренду з врахуванням місця та статусу компанії на ринку; визначення ефективності фірмових носіїв бренду компанії (фірмовий знак, фірмові носії, пакувальна продукція, оформлення ділової документації).
Практична значущість дослідження полягає в тому, що запропоновані рекомендації по розробці і впровадженню нового товару на ринок можуть бути використані для підвищення ефективності роботи відділу маркетингу і апарату збуту, як на даному підприємстві, так і зі схожою сферою діяльності. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

1262210149

1

46232

1

1

285666188

1

214

561291477

773938175

2101069

561291475

8244930
Downloads

1262210148

1

8878

1262210156

368459

83060401

1

561291472

1

-1770915490

2101083

1

1

945984

92438

25559

1262210158

-1770915493

1262210146

53134200

285666199

1

1

46229

-840177376

1262210150

-840177379

1262210157
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shepilov_mag_rob.pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | -957151210 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.