Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81855
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Візуалізація конкурентних переваг підприємства, як стратегічний напрямок виходу на новий ринок |
Authors |
Шепілов, Д.О.
|
ORCID | |
Keywords |
ідентичність бренду идентичность бренда brand identity новий товар новый товар new product новий ринок новый рынок new market конкурентні переваги конкурентные преимущества competitive advantages візуалізація бізнесу визуализация бизнеса business visualization |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81855 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шепілов Д. О. Візуалізація конкурентних переваг підприємства, як стратегічний напрямок виходу на новий ринок : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. М. Г. Мінченко. Суми : Сумський державний університет, 2020. 48 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування застосуванням сучасних та інноваційних методів візуалізація конкурентних переваг підприємства, як стратегічний напрямок виходу на новий ринок (ідентифікації бренду, який впливає на конкурентоспроможність підприємства, його імідж, та на процес реалізації асортименту товарного ряду, якість клієнтури та партнерів).
Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних і практичних рекомендацій щодо візуалізації конкурентних переваг підприємства, як стратегічного напрямку виходу на новий ринок.
Завдання роботи: визначити особливості формування та реалізації маркетингових стратегій на етапі виведення нового товару на ринок; дослідити cутність та основні етапи розробки та виведення нового товару на ринок; проаналізувати особливості ринку квітів в Україні (маркетингову складову); визначити та охарактеризувати учасників ринку квітів в Україні; виокремити базові інструменти просування на ринку квітів України у секторі роздрібної торгівлі; надати критичну оцінку фірмовому стилю компаній квіткового ринку; розробити єдиний візуальний стиль для підприємства, яке планує виходити на новий ринок; запропонували авторські рекомендації щодо розробки та впровадження нового товару на ринок.
Об’єктом дослідження є мережа квіткових магазинів, зареєстрованих ФОП СІМАЧЕНКО І.М., під назвою «Холідей», далі просто «Холідей», або «підприємство». Предметом дослідження є теорія і практика застосуванням сучасних та інноваційних методів візуалізація конкурентних переваг підприємства, як стратегічний напрямок виходу на новий ринок. Методи дослідження – аналіз літературних джерел, аналіз і синтез, статистичні методи, метод порівнянь.
Наукова новизна дослідження: виділено кілька підходів до визначення терміну «новий товар».
Оптимальним, є підхід, при якому можна виділити чотири рівні новизни товару; розглянуто технологію виведення нових товарів на ринок. Технологія включає в себе 4 стадії: аналіз комплексу маркетингу, тест на привабливість для ринку, оцінка економічної ефективності виведення товару, вибір каналів збуту; під час написання всієї кваліфікованої роботи вирішувалося головне завдання компанії – виведення нового товару підприємства на ринок; розробка рекомендацій по створенню іміджу (візуальна складова) на основі розробки стрижневої і розширеної ідентичності бренду з врахуванням місця та статусу компанії на ринку; визначення ефективності фірмових носіїв бренду компанії (фірмовий знак, фірмові носії, пакувальна продукція, оформлення ділової документації).
Практична значущість дослідження полягає в тому, що запропоновані рекомендації по розробці і впровадженню нового товару на ринок можуть бути використані для підвищення ефективності роботи відділу маркетингу і апарату збуту, як на даному підприємстві, так і зі схожою сферою діяльності. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
Bulgaria
1
China
1
France
1
Germany
1262210149
Greece
1
Ireland
46232
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Netherlands
285666188
Poland
1
Russia
214
Singapore
561291477
Ukraine
773938175
United Kingdom
2101069
United States
561291475
Unknown Country
8244930
Downloads
Belgium
1262210148
Bulgaria
1
Canada
8878
Czechia
1262210156
Finland
368459
France
83060401
Georgia
1
Germany
561291472
Indonesia
1
Ireland
-1770915490
Italy
2101083
Japan
1
Kazakhstan
1
Latvia
945984
Lithuania
92438
Moldova
25559
Netherlands
1262210158
Poland
-1770915493
Romania
1262210146
Russia
53134200
Spain
285666199
Switzerland
1
Taiwan
1
Turkey
46229
Ukraine
-840177376
United Kingdom
1262210150
United States
-840177379
Unknown Country
1262210157
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shepilov_mag_rob.pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | -957151210 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.