Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81874
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Оптимізація системи надання адміністративних послуг (на прикладі ЦНАП Шосткинської міської об’єднаної територіальної громади) |
Authors |
Бедунова, К.І.
|
ORCID | |
Keywords |
адміністративна послуга административная услуга administrative service територіальна громада территориальная община local community оптимізація оптимизация optimization |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81874 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Бедунова, К.І. Оптимізація системи надання адміністративних послуг (на прикладі ЦНАП Шосткинської міської об’єднаної територіальної громади) [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 281 - публічне управління та адміністрування / К.І. Бедунова; наук. керівник В.С. Тихенко. - Суми: СумДУ, 2020. - 43 с. |
Abstract |
Розглянуто теоретичні аспекти та одержані висновки та їх новизна полягає в узагальненні та систематизації теоретичних положень та практичного досвіду. Зокрема, оптимізація надання електронних послуг, онлайн консультування, попередній електронний запис, електронна черга.
Покращення якості надання адміністративних послуг. Зокрема впровадження та удосконалення стандарту надання державних послуг, удосконалення методології моніторингу та оцінювання якості надання адміністративних послуг, зворотній зв'язок із споживачем з метою контролю за якістю надання адміністративних послуг. Рассмотрены теоретические аспекты и полученные выводы и их новизна заключается в обобщении и систематизации теоретических положений и практического опыта. В частности, оптимизация предоставления электронных услуг, онлайн консультирование, предварительный электронная запись, электронная очередь. Улучшение качества предоставления административных услуг. В частности внедрения и усовершенствования стандарта предоставления государственных услуг, совершенствование методологии мониторинга и оценки качества предоставления административных услуг, обратная связь с потребителем с целью контроля за качеством предоставления административных услуг. Theoretical aspects are considered and the conclusions are obtained and their novelty lies in the generalization and systematization of theoretical positions and practical experience. In particular, optimization of electronic services, online counseling, pre-electronic registration, electronic queue. Improving the quality of administrative services. In particular, the introduction and improvement of the standard of public services, improvement of the methodology of monitoring and evaluation of the quality of administrative services, feedback from the consumer in order to control the quality of administrative services. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
China
1
Czechia
1
Greece
1
Ireland
198885
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
-1602565728
United Kingdom
13996195
United States
-1170503324
Unknown Country
2445
Downloads
Bulgaria
76
Czechia
-1602565729
Finland
749326
France
211352393
Germany
-1602565729
India
1
Ireland
198887
Lithuania
1
Luxembourg
2317297
Netherlands
1
Norway
1
Poland
-700366029
Romania
1
Russia
1
Singapore
1
Slovakia
1
Spain
1
Ukraine
2006233069
United Kingdom
397767
United States
-1170503323
Unknown Country
1536095776
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bedunova_mag_rob.pdf | 526.04 kB | Adobe PDF | -1318656210 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.